• Anonym (d)

Promenera på vintern

4vincent4 skrev 2025-01-05 07:24:07 följande:

Det är bara att promenera ändå, ha på dig de varmaste kläderna du har, ta med dig en termos. Jag rekommenderar starkt att promenera längs Brunnsviken, eller bort mot söderbysjön eller vara klassikern dvs längs Årstaviken. Jag blev chockad över hur otroligt lite jag gått på sistone, men nu när jag jobbar så promenerar jag till och från jobbet, det ger en otroligt mycket. så summan av kardemumman, försök att promenera trots terrängen/ omständigheterna :)

Haha, bjuder du mig på resan dit så ska jag med nöje prova dina promenadstråk!

Själv brukar jag gå på något av de underbara naturreservat vi har här, eller en sväng ner till Visby hamn om det inte blåser för mycket. Glad

Gotland är underbart på vintern också!

Öppna fotot
  • Anonym (d)

Jag har alltid ett mål på Runkeeper, det sporrar mig att ta mig ut.

När det är halt blir det dock skralt med motion, sedan jag halkade och bröt armen förra vintern är jag livrädd för att det ska hända igen.
    Blir mest lunk med broddar nu, men enligt prognosen ska det vita helvetet försvinna nästa vecka igen!

• Anonym (d)
    Anonym (E) skrev 2025-01-05 11:46:05 följande:
    Har TS ens nämnt var hn bor?  Tungan ute
    Vi som inte bor i Stockholm får ta en gruppresa dit!

Efter det får ni andra gruppresa er till Gotland så lovar jag att visa fina promenadstråk.
  • Anonym (d)
    Anonym (Ullis) skrev 2025-01-05 11:54:18 följande:
    Bara att ta pendeln dit ju! Alla har väl ett SL-kort!? Flört
    Tror du att det gäller på Gotlandsfärjan också? Flört
  • Anonym (d)
    Anonym (E) skrev 2025-01-05 11:56:46 följande:
    Tur att jag vet att Gotland är superfint men fina gångstråk finns överallt hehe
    Såklart att det gör. Detta blev bara som en kul grej!
  • Anonym (d)
    Anonym (Jo) skrev 2025-01-05 21:21:48 följande:
    Vilket fint foto
    Tack, det är från ett naturreservat i södra Visby. Jag brukar ofta gå där då det ligger nära mitt hem.
  • Anonym (d)
    Anonym (12345) skrev 2025-01-07 04:04:41 följande:
    Å, visst är det där Getfällan eller vad den heter finns?

Gotland är så vackert!
    Nej, detta heter "Södra Hällarna" och ligger snett ovanför Visby hamn. 

Ja, visst är det. Skulle aldrig flytta härifrån frivilligt!
Svar på tråden Promenera på vintern