Vuxna barn som aldrig haft förhållanden
Men herregud, hur orkar folk. Det var ett himla tjat om att man ska ha dittan och dattan. Dina barn är vuxna har eget ansvar att leva, dom liven dom vill ha. Du behöver nog inte oroa dig, då dom är rätt unga.
Jag är kvinna på 41 år, jag har haft tidigare förhållanden. Tagit mig igenom svårt trauma i mitt liv och andra grejor. Jag har verkligen noll intresse av kärlek numera och relationer. Inte heller av barn och familjeliv. Det finns inte ens på min karta. Inte heller ligger jag sömnlös över om någon vill ha mig eller inte. Vill dom inte, ännu bättre för mig. Det vore verkligen slöseri för mannen i fråga. Att lägga ner tid på en ovillig kvinna.
Jag lever verkligen mitt bästa liv nu. För mig har män bara kommit med ont när det kommet till relationer. Jag vill aldrig någonsin bli satt i en mardröm igen. Som vänner kan dom vara helt fantastiska. I relationer, I min värld och mitt liv/erfarenheter. Nej.
Skulle jag tvinga mig själv att fortsätta dejta. Fast jag aldrig kommer bli kär igen och inte har något intresse. Bara för att det finns människor som verkar tro att vi alla vill och måste det. Främlingar. Total galenskap lol.