Hjälp. Förstå exet
Hejj.
Hejj.
Jag tycker du ska sluta fundera på vad han håller på med och lämna Honom lika mentalt Som fysiskt.
Varför lägga energi på att fundera och analysera? Fokusera på ditt och dotterns liv och på hur du ska agera om han vill träffa dottern. Kan vara bra att bolla med tex familjerätten om vad som är lämpligt.
Du vet ju redan varför han håller på så där. Du skriver det i trådstarten. Sedan att han kan älska en annan kvinna, där finns ingen som helst motsättning och självklart kan han känna det efter nästan sex veckor, kortare också.
Om du inte vill att han tittar på dina stories så kan du begränsa så han inte ser dem. Eller du kanske vill det..? Sedan kan det ju vara bra att inte vara totalt offentlig med allt du delar, särskilt om du lägger ut bilder på dottern.
Du vet ju redan varför han håller på så där. Du skriver det i trådstarten. Sedan att han kan älska en annan kvinna, där finns ingen som helst motsättning och självklart kan han känna det efter nästan sex veckor, kortare också.
Om du inte vill att han tittar på dina stories så kan du begränsa så han inte ser dem. Eller du kanske vill det..? Sedan kan det ju vara bra att inte vara totalt offentlig med allt du delar, särskilt om du lägger ut bilder på dottern.
Att han "älskar" sin nya kvinna efter kort tid kan väl knappast förvåna dig? Det gick ju blixtsnabbt även för er när ni träffades.
Men i själva verket är det troligen bara drogerna han älskar, varken dig, henne eller dottern.
Försök släppa honom och inse att du kommer fortsätta leva som ensamstående mamma. Han är inte bra varken för dig eller er dotter. Var stark för din dotters skull.
Tack för era svar. Jag vet. Men det är jävligt svårt med denna korta tid.
Dottern mår bra och ger henne allt jag kan
Har den nya samma första bokstav? Annars får han väl lägga till en ny bokstav i ansiktet?
Skönt att dottern mår bra, det är viktigast.
Jaaa du, tacka din lyckliga stjärna för att han försvann ur ditt liv. Jag skulle blocka honom på alla sätt som går för att skydda mig själv och min dotter.
Nu har du chansen till ett bra liv, det hade du aldrig med honom.
Ansiktstatuering! Bara det skriker dysfunktionell, kriminell och drogmissbrukare. Tyvärr!