• Anonym (E)

Hjälp. Förstå exet

Du vet ju redan varför han håller på så där. Du skriver det i trådstarten. Sedan att han kan älska en annan kvinna, där finns ingen som helst motsättning och självklart kan han känna det efter nästan sex veckor, kortare också.

Om du inte vill att han tittar på dina stories så kan du begränsa så han inte ser dem. Eller du kanske vill det..? Sedan kan det ju vara bra att inte vara totalt offentlig med allt du delar, särskilt om du lägger ut bilder på dottern.

• Anonym (E)
    Anonym (Ledsen mamma) skrev 2025-01-07 07:58:57 följande:
    Jag skrev att jag inte lägger ut något på dottern.
    Nej jag vet inte varför han gör såhär.
    Du skriver ju själv:

Jag vet att han har känslor för mig å tycker jag e väldigt snygg
  • Anonym (E)
    Anonym (Hmmm ...., ,) skrev 2025-01-07 09:40:56 följande:
    Snygg kanske han tycker att den nya kvinnan också är, skillnaden är att henne kan han punda med. Tydligen viktigare och "roligare" än att leva familjeliv med ts.
    Ja det tycker han säkert, men det har ju ingen relevans för att han fortfarande följer ts stories. Man kan vara attraherad av flera samtidigt.

Och ja, droger brukar gå framför det mesta om man har fastnat, men det ena utesluter inte det andra. Han kan mycket väl prioritera den andra kvinnan oavsett drogerna. Spelar väl ingen roll egentligen, det är som det är nu.
Svar på tråden Hjälp. Förstå exet