• Anonym (Johan)

Massage gick överstyr

Fick rekommendation om att sambons kompis mamma var grym massös. "Kände" redan första tillfället att hon var väldigt intresserad utav sex. Mycket frågor och insinuationer om sex. Tredje tillfället var det kört. Vi hade sex på britsen! Min sambo säger "förut har du aldrig tagit massage - inte ens när vi varit i Thailand! Nu går du varannan vecka! Det är nästan så man undrar.."
    Helsike så påkommen jag kände mig! Nu vågar jag inte gå dit "offentligt" utan har fastnat i att smussla istället...... nåt som jag verkligen inte ville! Men jag vill inte vara utan det.....
    Är det vanligt att massage leder till sex (om det int är förtäckt bordell vill säga) eller är det jäkligt skruvat?

• Svar på tråden Massage gick överstyr
  • Anonym (Normalt)

Ja, det är mycket vanligt.
    Vem har inte haft massage-sex med sin sambos kompis mamma? 

• Anonym (Kim)

Trots insinuationer om sex går du alltså med på att låta dig masseras. Redan vid beslutet var det kört. Du skulle gett fan i det. Nu har det blivit som det blivit och Efraim du dessutom börja smyga så
    ät allt mer än uppenbart. Du har kunnat klarat dig undan längre om du bara neutralt sagt du skulle på massage igen. Men grejen med allt är att du är ett otroget as. Med din sambos kompis morsa?! Undrar hur många du är buksvågrar med i bekantskapskretsen? Så gränslös som morsan där är så lär hon sladdra vem hon knullat. Rätt snuskigt. Var en riktig man och prata med din sambo och förklara att du betett dig illa. Erkänn och stå för konsekvenserna. 

• Anonym (Allvarligt!)

Fast är detta på allvar?
    Menar du att du går till en massagesalong där du får sex fast du betalar för massage? 
    Du inser att hon säljer sex eller hur?

Inser du att hon kanske gör så med flera andra massagekunder?
    Om hon blir påkommen som sexsäljare kommer dom att kolla kunderna och du åker dit för sexköp!
    Snälla du, du riskerar att bli en dömd torsk! 
    Hur kan du missa att massagesalonger ibland åker dit för att sälja sex?

• Anonym (Bill)

Ja, det var en kul historia, men nu är det dags att städa ditt rum, snart börjar skolan igen.

• Anonym (Gammelgäddan)
    Anonym (Allvarligt!) skrev 2025-01-07 16:19:16 följande:

Fast är detta på allvar?
    Menar du att du går till en massagesalong där du får sex fast du betalar för massage? 
    Du inser att hon säljer sex eller hur?

Inser du att hon kanske gör så med flera andra massagekunder?
    Om hon blir påkommen som sexsäljare kommer dom att kolla kunderna och du åker dit för sexköp!
    Snälla du, du riskerar att bli en dömd torsk! 
    Hur kan du missa att massagesalonger ibland åker dit för att sälja sex?

Om man får sex lär man alltid få betala mer också. TS har ingenstans skrivit att han betalat extra cash bredvid eller dubbelswishat så du är nog fel ute där tror jag.
  • Gaskarl
    Anonym (Normalt) skrev 2025-01-07 15:44:43 följande:

Ja, det är mycket vanligt.
    Vem har inte haft massage-sex med sin sambos kompis mamma? 

Det är väl i princip det vanligaste som finns..Skrattande
  • Anonym (Madde)

Jag rodnade när jag läste det, för också jag har haft sex med min massös. Men inte alls på samma sätt som dig!
    Utan att veta säkert så tror jag att din sambos kompis mamma är lite skruvad och att hon går igång på att kunna ta kunder från massage till sex. Gissar att du är långtifrån den enda som hon förlustar sig med! Om ni hade oskyddat sex kanske det vore läge att ta lite tester?

Jag hade tjejsex med min massös efter cirka 20 behandlingar då vi båda varit attraherade av varandra sen dag 1. Sen var i älskarinnor i mer än ett år!

• Anonym
    Anonym (Oj) skrev 2025-01-09 10:07:04 följande:

Skriv noveller TS 

Med den talangen? Nej. för fan! Gör inte det!
Svar på tråden Massage gick överstyr