• Anonym (Johan)

Massage gick överstyr

Fick rekommendation om att sambons kompis mamma var grym massös. "Kände" redan första tillfället att hon var väldigt intresserad utav sex. Mycket frågor och insinuationer om sex. Tredje tillfället var det kört. Vi hade sex på britsen! Min sambo säger "förut har du aldrig tagit massage - inte ens när vi varit i Thailand! Nu går du varannan vecka! Det är nästan så man undrar.."
    Helsike så påkommen jag kände mig! Nu vågar jag inte gå dit "offentligt" utan har fastnat i att smussla istället...... nåt som jag verkligen inte ville! Men jag vill inte vara utan det.....
    Är det vanligt att massage leder till sex (om det int är förtäckt bordell vill säga) eller är det jäkligt skruvat?

• Svar på tråden Massage gick överstyr
  • Anonym (Johan)
    Anonym (Kim) skrev 2025-01-07 16:04:45 följande:

Trots insinuationer om sex går du alltså med på att låta dig masseras. Redan vid beslutet var det kört. Du skulle gett fan i det. Nu har det blivit som det blivit och Efraim du dessutom börja smyga så
    ät allt mer än uppenbart. Du har kunnat klarat dig undan längre om du bara neutralt sagt du skulle på massage igen. Men grejen med allt är att du är ett otroget as. Med din sambos kompis morsa?! Undrar hur många du är buksvågrar med i bekantskapskretsen? Så gränslös som morsan där är så lär hon sladdra vem hon knullat. Rätt snuskigt. Var en riktig man och prata med din sambo och förklara att du betett dig illa. Erkänn och stå för konsekvenserna. 

Livet är inte alltid som man önskar eller föreställer sig. Man kan hamna i situationer av spänning och lockelser. Man kan vara svag och lättledd. Man kan också vara attraherad, känna sig bekräftad och attraktiv själv.
    Klart att jag rent rationellt visste att det hela var fel. Men det var det mest spännande jag upplevt på väldigt många år.
    Till er som tänker att hon är prostituerad vet jag inte vad jag ska svara. Det tror jag verkligen inte! Jag föredrar att vara naiv och tänka att det faktiskt var mig, och endast mig som hon vill ha för sex.

Vid massage är man ju nästintill naken och det är mycket fysisk kontakt. Min fråga var mer om det är vanligt att det kan uppstå situationer vid massage? Jag hade endast en erfarenhet av massage innan jag hamnade hos damen ifråga.

• Anonym (Oj)
    Anonym skrev 2025-01-09 10:38:32 följande:
    Med den talangen? Nej. för fan! Gör inte det!
    Nej kanske inte förresten... 
  • Anonym (Kim)

Klart livet inte är som man önskar. Det är själva poängen med livet att klara av frestelser och om man faller stå för konsekvenserna. Naivt att tro att det bara är dig hon kliver upp på. Det är kanske hennes grej att stjäla till sig sex på ett enkelt sätt. Att kalla henne för seriös är en skymf för den som verkligen är det. Rimligen borde de ha lärt sig att avstyra om det initieras av kunden. Jäkla snuskig hantering det där. Ok som sexfantasi är det säkert en fullpoängare och i stun de ba hetta kan det hända grejer men nej. Bara jättenej. Karaktärslöst att falla till föga. Stackars din kvinna!! Du gör fan inte om det. Berätta vad du gjort för du höra vad hon tycker om ditt tilltag. Man up och ta smällen.  

• Anonym (Johan)

Oj. Det lät puritanskt. Nästintill religiöst!

• LindaLove
    Anonym (Kim) skrev 2025-01-09 12:16:33 följande:

Klart livet inte är som man önskar. Det är själva poängen med livet att klara av frestelser och om man faller stå för konsekvenserna. Naivt att tro att det bara är dig hon kliver upp på. Det är kanske hennes grej att stjäla till sig sex på ett enkelt sätt. Att kalla henne för seriös är en skymf för den som verkligen är det. Rimligen borde de ha lärt sig att avstyra om det initieras av kunden. Jäkla snuskig hantering det där. Ok som sexfantasi är det säkert en fullpoängare och i stun de ba hetta kan det hända grejer men nej. Bara jättenej. Karaktärslöst att falla till föga. Stackars din kvinna!! Du gör fan inte om det. Berätta vad du gjort för du höra vad hon tycker om ditt tilltag. Man up och ta smällen.  

Låter som att dina möjligheter till roligt sexliv är tämligen små?
  • Anonym (Mio)

Är det tillåtet att ha sex med kunder? Och den otrogna Ts är förmodligen inte den första, eller sista, och hoppas att ni använde kondom. Annars kan denna otrohet skapa stora problem som inte går att dölja. 

• Anonym (Johan)

Klart att jag förstår alla kommentarer och misstänklighet som kommer med detta. Jag tycker mig vara en mycket god människokännare och känner mig säker på att hon gjort detta endast med mig.
    Ska tilläggas att hennes massage är i mycket liten skala och att hon mest tar kunder som är folk hon känner eller är relaterad till och till allra största del andra kvinnor.
    Nu var inte syftet att rida ut som hennes försvarare, men jag tycker att det är lite väl cyniska kommentarer här.
    Det jag upplevde var att vi tillsammans tog det över en gräns och att det var något väldigt unikt som skedde.
    Men jag tänker att det i massagens sammanhang säkert kan finnas en spänning och laddning mellan terapeut och kund.

• Anonym (Kim)

Spänning kan absolut finnas mellan kund/klient och behandlare. Ett mänskligt möte. Men det innebär inte att det ska vurpa och leda till sex. Om du vore singel - fine. Men nu är du en otrogen jäkel. Vad damen i fråga är? En slinka. Vad köper du? Massage med extra allt? Så man kan ju säga att du är en sexköpare också. Naiv dessutom som tror att tillfället var unikt. 

• Anonym (Kim)
    LindaLove skrev 2025-01-09 13:02:24 följande:
    Låter som att dina möjligheter till roligt sexliv är tämligen små?
    Vad var mitt sexliv att göra med hans eskapader? Noll. 
  • Anonym (uttråkad)
    Anonym (Kim) skrev 2025-01-09 15:20:26 följande:
    Vad var mitt sexliv att göra med hans eskapader? Noll. 
    Nja, han insinuerar väl att du är en tråkig jäkel som sitter här och surar över att andra minsann har sex medans du får hålla tillgodo med fröken höger och FL.

Men jag kan ha fel Drömmer
Svar på tråden Massage gick överstyr