Ni som gjort IVF på CvL
Vi ska precis starta igång med IVF genom CVL också. Bollar gärna tankar och känslor under processens gång...
Vi ska precis starta igång med IVF genom CVL också. Bollar gärna tankar och känslor under processens gång...
En fråga...
Jag har ett BMI på ca 32,5 (försöker gå ner), men på besöket på CVL i förrigår så pratade läkaren väldigt mycket om paket-priset. Sa att vi har goda chanser med mina värden och vår historik. Det står också på ett papper jag har fått med mitt namn att priset är 45' per försök alt 90' i paketpris och att jag ska välja vilket av det jag önskar. Jag fick med ett avtal för paketpriset att signera osv men där står det att man inte får ha ett BMI över 30' för att få paketpriset. Så jag är lite förvirrad. Antar att jag då inte får välja paketpriset fast läkaren pratade om det så mycket under besöket? Hon hade ju ändå min längd och vikt från hälsodeklarationen så jag antar att hon borde vetat om min BMI.
Vad tror ni? Trött misstag bara av läkaren? Vi hade ju gärna tagit paketpriset men känns lite risky (och som att jag är dum och försöker luras) att bara betala in 90' och låtsas som ingenting...