• Väntarpå4an

BIM februari 2025

BIM januari 2025

Hej! 

Här är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i februari 2025!

Vi diskuterar om allt och stöttar varandra i bebisverkstaden 😊

Skriv en liten presentation om dig själv och följ gärna med! 

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Hoppas vi på många plus i februari  ❤️😍

• Svar på tråden BIM februari 2025
  • MissSE
    Nugget skrev 2025-01-28 21:26:11 följande:

Tror att jag hade ägglossning 24de & har sedan dess haft molande värk/mensvärk sedan dess.  Någon mer som haft så?

Jag hade också ägglossning men har inte haft några känningar av någonting alls. Hoppas att din molvärk är något positivt!
  • Fagelfri
    MissSE skrev 2025-01-29 07:44:05 följande:
    Jag ser absolut ett sträck så jag vågar säga grattis Glad
    Tack snälla för hjälp att tolka. Även mannen accepterade att det var ett streck så då var det nog inte inbillning. omg hur kan det ta ett år en gång och sen första försöket nästa? Nu får man bara hoppas det går vägen. Lycka till i gruppen
  • Anonym (ÖnskarSladdis)
    Fagelfri skrev 2025-01-29 06:55:19 följande:

Hej! Jag skulle vilja ha hjälp att tolka ett graviditetstest. Tog ett igår som var helt blankt och då är det BIM idag eller imorgon. Tog nytt idag med morgonurin och nu ser jag minsann något? 

skylle vilja ha hjälp att veta om jag kan hoppas att det faktiskt är något i väntan på att kunna ta nytt test imorgon haha. förra gången tog detta ett år så kag har svårt att förstå att vi kan ha lyckats på första försöket? hjälp! 

vet inte hur känsliga dom där testerna är? Men det finns superkänsliga på apoteket
  • Anonym (Hejsahoppsan)
    Fagelfri skrev 2025-01-29 06:55:19 följande:

Hej! Jag skulle vilja ha hjälp att tolka ett graviditetstest. Tog ett igår som var helt blankt och då är det BIM idag eller imorgon. Tog nytt idag med morgonurin och nu ser jag minsann något? 

skylle vilja ha hjälp att veta om jag kan hoppas att det faktiskt är något i väntan på att kunna ta nytt test imorgon haha. förra gången tog detta ett år så kag har svårt att förstå att vi kan ha lyckats på första försöket? hjälp! 

helt klart positivt 
  • Nugget
    MissSE skrev 2025-01-29 07:45:20 följande:
    Jag hade också ägglossning men har inte haft några känningar av någonting alls. Hoppas att din molvärk är något positivt!
    Det hoppas jag också! Vanligtvis får jag mensvärk dagen innan mensen, men aldrig varit som det är nu
  • MissSE
    Nugget skrev 2025-01-29 11:56:18 följande:
    Det hoppas jag också! Vanligtvis får jag mensvärk dagen innan mensen, men aldrig varit som det är nu
    Haha, menade givetvis att jag hade ägglossning samma dag som du :) 
    Det låter ju spännande, när är BIM för dig?
  • Anonym (E)

Hejsan! Hoppar in här från januari tråden, hoppas som alla ni andra att februari är vår månad där vi får de efterlängtade pluset ❤️

BIM listan februari {#emotions_dlg.flower}

1/2 - aivlys

1/2 - Mossgrön

2/2 - Vias

4/2 - Anonym (Universitetsbebis)

5/2 - Önskan97
    6-2 - Tingeling
    7/2 - väntarpå4an
    7/2 - Palettbladet25
    8/2 - MissSE
    8/2 - Dalkullan1988 
    8/2 - Rhea
    8/2 - Anonym (Libby-lo)
    9/2 - Nugget
    9/2 - Malines 
    9/2 - anonym(blomman)
    10/2 - Rumpetrollet
    12/2 - Zozoi
    12/2 - Mojjan
    12/2 - Elisand
    12/2 - Juli1990
    13/2 - AngieF 
    13/2 - B3tt4n
    13/2 - Sladdisen
    14/2 - Hoppaspånr3
    14/2 - Lyrka
    15/2 - Stockholm12
    17/2 - AmmeK
    21/2 - Björkskogen 
    21-2 - 7barnsmamman87
    22/2 - Anonym (95:an)
    23/2 - Syskonet1
    23/2 - Hejsanhoppsan
    26/2 - adirf10
    23/2 - Lorainza
    27/2 - Anonymis
    27/2 - Flisen123
    27/2 - Anonym (E)
  • Nugget
    MissSE skrev 2025-01-29 12:02:22 följande:
    Haha, menade givetvis att jag hade ägglossning samma dag som du :) 
    Det låter ju spännande, när är BIM för dig?

9 februar, du? 

Tar inte temp eller så, följer bara flo appen, men den har stämt, +/- 1 dagar bara :) 

• Tjej95hej

Hej! Hoppar in här. Vi går mot vårt 6e försök.. börja ta lite på psyket men bara att kämpa på. ÄL inom nån vecka här🙏🏼

• Anonym (Anonymo)

Hej,

Hoppar gärna på. Har ingen koll på bim då min cykel är väldigt oregelbunden? Brukar dock få mens 10-11 dagar efter ÄL.

Ägglossning var 25 januari så troligtvis är bim runt 4/5 februari. Vi får se!

Någon mer med kort lutealfas, men som ändå lyckats bli gravida förut?

Svar på tråden BIM februari 2025