Inlägg från: Anonym (Ep) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ep)

Ångrar gamla val

Framgår inte riktigt på vilket sätt han är osäker eller svartsjuk på? Men det är nog inte helt ovanligt att liknande frågor/dilemman finns in ett förhållande . hur du ska hantera honom beror på hur han är svartsjuk eller osäker. Om det påverkar relationen på allvar så behöver ni kanske ta tag i det. Du har ju inte gjort ngt fel. Sen kan man bara spekulera, ligger hans osäkerhet i att tror han kommer ångra själv att han inte ?provat? andra? I vårt samhälle är det mkt tjat om sex och sexpartner. Vi ska ha rest mkt och ?utvecklat? oss till max innan vi slår oss till ro. Det är också enligt mig mkt tjat om att killar är mer sexuella och överlag mer ?promiskuösa ? vilket enligt mig inte stämmer. När han inte varit det kanske det skapar en känsla av osäkerhet. Men grunden är väl som andra skrivit - du har inte gjort ngt fel och ev måste ni ta tag i frågan. 

• Anonym (Ep)

det här med siffror kommer vi inte långt med i denna diskussion eftersom precis som ngn skriver så är det väldigt olika. Jag tycker ca 30 st vid 20 års åldern låter väldigt mkt. Men i vissa kompisgäng är det säkert helt normalt. Men att kallas för ?oskulden? när man legat med drygt 10 st känns märkligt i vilket fall när man är så ung.

men oavsett så är det ju inte det som är problemet här? man får ligga med hur som helst så klart Och allt är relativt när det kommer till vad som är mkt eller inte. Jag tror att detta fall kanske handlar om osäkerheten hos killen att han inte haft så många partners innan. 

Svar på tråden Ångrar gamla val