• Jaalis

Tänder på mkt äldre kvi?nor!

Jag är 45,, ser bra ut men har svårt att hitta en partner då jag tänder fysiskt på bet äldre kvinnor. Jag var ca 30 när jag inledde en mångårig sexue?l relation m  en då 79 årig kvinna.. Har sen haft 2 kortare förhållanden i hemlighet med kvinnor 70 + Var hittar jag en kvinna som vill ha en yngre man som partner.

• Svar på tråden Tänder på mkt äldre kvi?nor!
  • Anonym (?)

Hade ni mycket gemensamt? 

• Mkay

Ålderdomshem? Annars testa dejtingsidor, där lär väl finnas en eller annan äldre kvinna Flört

• Anonym (Man)

Du har troligen momissues..

• Anonym (Perry)
    Anonym (Man) skrev 2025-01-11 18:47:42 följande:

Du har troligen momissues..

Det där är en sån jävla felaktig fördom när en man gillar äldre kvinnor. Jag är 38, har en bra relation till min morsa, men tycker ändå det är läckert med kvinnor i hennes ålder. De flesta har inga problem med homosexualitet men har många har jävligt svårt för yngre män och äldre kvinnor och det gör mig så förbannad.
  • Miss Sunny
    Anonym (Perry) skrev 2025-01-11 21:43:20 följande:
    Det där är en sån jävla felaktig fördom när en man gillar äldre kvinnor. Jag är 38, har en bra relation till min morsa, men tycker ändå det är läckert med kvinnor i hennes ålder. De flesta har inga problem med homosexualitet men har många har jävligt svårt för yngre män och äldre kvinnor och det gör mig så förbannad.
    Så sant, så sant.  Håller med !
  • Anonym (A)

Någon kontaktannons kanske.

• Anonym (Varför?)

Jisses?Du tänder alltså på någon som kunde varit din egen mormor och går med en liten rullator. Du borde söka behandling, eftersom det troligen bottnar i något hos dig.

• Anonym (Perry)
    Anonym (Varför?) skrev 2025-01-11 23:24:04 följande:

Jisses?Du tänder alltså på någon som kunde varit din egen mormor och går med en liten rullator. Du borde söka behandling, eftersom det troligen bottnar i något hos dig.

Trist med sådana inskränkta fjantar som du - sök hjälp själv för att du INTE är öppensinnad 
  • Anonym (Varför?)
    Anonym (Perry) skrev 2025-01-11 23:27:43 följande:
    Trist med sådana inskränkta fjantar som du - sök hjälp själv för att du INTE är öppensinnad 
    Oj stora ord , träffade jag en öm punkt? Jo men öppensinnad inom rimliga gränser tack. Jag jagar inte 80 åringar på äldreboenden. Inte konstigt många kvinnor blir rädda för män inom hemtjänsten och att det rullar på nyheterna ibland. Sök hjälp.
  • Anonym (Perry)
    Anonym (Varför?) skrev 2025-01-11 23:51:03 följande:
    Oj stora ord , träffade jag en öm punkt? Jo men öppensinnad inom rimliga gränser tack. Jag jagar inte 80 åringar på äldreboenden. Inte konstigt många kvinnor blir rädda för män inom hemtjänsten och att det rullar på nyheterna ibland. Sök hjälp.
    Det finns faktiskt läckra 80-åringar. det är givetvis det tråd startaren syftar på - inte att hämta folk från äldreboende. Sjuka Du.
  • Anonym (Varför?)
    Anonym (Perry) skrev 2025-01-12 00:02:16 följande:
    Det finns faktiskt läckra 80-åringar. det är givetvis det tråd startaren syftar på - inte att hämta folk från äldreboende. Sjuka Du.
    Det är väl där många befinner sig i den åldern? Eller så lever vi i olika världar. Jag hindrar inte dig, lilla granny lover. Du gör ju som du själv vill.
  • Anonym (Tips)

På äldreboendet eller syjunta. Gillar du även 90-åringar? 

• Anonym (Perry)

trådstartaren skrev inget om fula gamlingar på ålderdomshem. Man får utgå från att han syftar på gilfar som är riktigt läckra. 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Roine)

Jag är 70, min fru 64. Mitt lilla lammkött, så mjuk, sexig, attraktiv... mmm

Du har rätt, grabben.

• Anonym (Pp)
    Anonym (Roine) skrev 2025-03-14 10:00:22 följande:

Jag är 70, min fru 64. Mitt lilla lammkött, så mjuk, sexig, attraktiv... mmm

Du har rätt, grabben.

Hon borde ha yngre killar, istället för en trött gubbe 
  • Miss Sunny
    Anonym (Pp) skrev 2025-03-14 18:36:23 följande:
    Hon borde ha yngre killar, istället för en trött gubbe 
    Instämmer till 110 %

Kv. 66   (som har upptäckt skillnaden)
Svar på tråden Tänder på mkt äldre kvi?nor!