Inlägg från: Anonym (Tredje) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tredje)

ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?

Anonym (Barn nr 3) skrev 2025-01-23 10:50:48 följande:

Hallå jag SER NÅT men frågan är vad det är. Det rosa är ett sånt easy@home som rekommenderades i gruppen här
    Har också dessa test, brukar de ge spökstreck? 
    Har liknande test från imorse själv 
    Bild nedan
    (synteser i verkligheten..)
  • Anonym (Tredje)
    Anonym (Barn nr 3) skrev 2025-01-23 20:24:05 följande:
    Nej men vad spännande!
    Jag har aldrig använt dessa förut, kanske någon annan har erfarenhet?

Jag kunde inte hålla mig utan tog ett till nyss. Svart streck på det med. Iiih!

Nej men vad spännande! 
    Jag kan inte spendera mer test då jag bara har två kvar 😂 och imorgon måste jag ju ta ett! 
    Går från vara helt övertygad att det är en graviditet till att känna hopplöshet 😅 nåja. Imorgon borde det synas lite mer.
  • Anonym (Tredje)
    Haja98 skrev 2025-01-24 06:45:56 följande:

Ett negativt för mig nu på morgonen Gråter bim -4 och känns som kroppen börjar förbereda sig för mens tyvärr! 

Samma här. Äl+11. 
  • Anonym (Tredje)
    Anonym (Barn nr 3) skrev 2025-01-24 08:29:31 följande:

Morgonens test för mig:
    Det blå är vanliga från testlagret och även där ser jag ett streck nu!

Så roligt! Hoppas det blir starkare och starkare 😁
    Här känner jag mig nedslagen och ledsen. Hade nog verkligen hoppats på graviditet denna månad. Äl+11 så inte kört men det känns ganska kört.
  • Anonym (Tredje)

Hoppas ni alla har en fin fredag. Här upptar mina tankar på denna förbannade test imorse. 
    Om jag tittar på de två översta testen är det äl+9,10 och sedan kommer äl +11 sist. 
    Jag ser så tydligt streck på gårdagens 
    Det gör ingen skillnad då dagens fann det inget på men det känns bättre om fler kan se strecket 😂
    Förlåt, gamla test nedan

• Anonym (Tredje)
    Haja98 skrev 2025-01-24 20:17:14 följande:
    Jag tycker också att jag ser ett streck tydligt på gårdagens! 
    Tack! ❤️
  • Anonym (Tredje)
    Sarafamliv skrev 2025-01-24 20:17:57 följande:
    Var strecket även där när testet inte var torrt? Dom här testerna är bra men lite luriga, många av dom har spökstreck efter 10 minuter ha gått men va strecket där innan testet torkade så får vi hoppas att det kommer tillbaka! 👍 Håller tummarna!
    Ja jag måste säga att easyhome är lite av en besvikelse.  Det är första gången jag använder dom. Har tidigare haft premom och de gav aldrig ett spökstreck. 
    Så här såg testet ut när det var färskt.
  • Anonym (Tredje)

Nytt test idag, så blev det en skugga igen (direkt) tycker själv den är för grå för att kunna betyda ngt. Skickar med så får vi se om ni ser ngt.
  • Anonym (Tredje)
    Maramba skrev 2025-01-25 07:39:46 följande:

Ja men NÅT är det ju där faktiskt. Sen om det är spök eller riktigt är ju frågan. Är du på äl+12 nu? 

jag är inte bekant med det där testmärket så jag vet inte hur det beter sig. Har du möjlighet att komma över annat test?

Har ett clearblue digital men den vill jag inte riktigt använda än. Får åka och köpa ett annat test och kolla  😊
  • Anonym (Tredje)
    Anonym (Barn nr 3) skrev 2025-01-25 12:50:38 följande:
    Sådär såg ju mina ut på äl+8 eller 9. Hur långt efter äl är du?
    Är på äl+12 enl lh test. Går man på temp så är det äl+10. 
    Men tror 12 för jag känner mig väldigt emotionell idag så tror mensen kommer imorgon...
Svar på tråden ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?