ÄL i dagarna-följas åt i väntan på test?
Tog ett digitalt idag 🥰

Tog ett digitalt idag 🥰

Håller med tidigare talare! Vi håller igång tråden till nästa månad.
Igår kom mensen här, världens skyfall. Hoppas på utrensning av allt gammalt och ser framemot februari.
Min mens kom igång på riktigt igår efter två dagar med spottings.
sååå nu laddar vi om. När har ni beräknad ÄL och bim?
Mina appar säger ÄL 10-12 februari och sen bim 24 februari.
Dagens test! Råkade nog ha i cd för länge i urinen, så det ser lite smetigt ut? Ser ett sträck på stickan!

Grattis till er alla som plussat!
Här har jag fått peak på LH så nu tänker jag äl är imorgon och den långa väntan påbörjas.
Varje gång jag blivit gravid har jag ägglossa från vä ovarie och denna runda blir höger (fick ul förra månaden och då var det vänster) och har fått för mig att höger ovarie suger 😂 så hoppas men tror inte på graviditet denna månad 😅
Har inte spolat dom. Har aldrig tänkt på det faktiskt.
:)
Cykeldag 12 idag. Äl-test börjar se lite mörkare ut, kanske får peak imorgon och ägglossning på måndag.
haft värk till och från på vänster sida magen i två dagar så jag gissar att det är på den sidan ett ägg kommer släppa.
jag brukar i princip aldrig få/upptäcka fertilt sekret som kan bygga broar. för mig är det antingen tjockt icke fertilt eller supervattnigt. men häromdagen på cykeldag 10 gick det plötsligt att bygga lång bro så det var ju kul! Även om det kändes lite tidigt att få det redan dag 10 och efter det upplever jag det bara vattnigt.
några fler som jagar ägglossning i helgen?
Fick lh topp igår men också äl smärta så är lite osäker om jag hade äl några timmar efter lh peak (tror peaken hände på morgonen) och tror äl hände på EM.
Äl ska väl egentligen hända idag så vi får se 😁
Kan man säga att äl hänt? Temphöjning endast med 0.2 från dag 13 till 14. Eller ska man tänka att äl hände dag 12?