Inlägg från: Anonym (TjenaMannen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (TjenaMannen)

Skaffa en partner för att bli mer eftertraktad?

Funkar det på tjejer att man som kille gör sig mer eftertraktad om man skaffar en annan partner? Kommer en viss tjej vilja ha mig mer när jag är upptagen?

stämmer det att tjejer vill ha killen som alla andra tjejer vill ha?

• Svar på tråden Skaffa en partner för att bli mer eftertraktad?
  • Anonym (TjenaMannen)

Jag menar att hon kommer tycka att om andra tjejer väljer mig så måste jag vara en toppkille. Då försöker hon få mig.

Och tjejer är väl rivaler till varandra, så hon kommer bli svartsjuk och aktivt konkurrera ut den andra tjejen.

• Anonym (TjenaMannen)
    Anonym (Eli) skrev 2025-01-15 17:11:08 följande:

Snälla, gör inte så mot någon. Att bli tillsammans med en tjej för att göra en annan tjej svartsjuk är extremt fult och manipulativt. En kille som jag inte var intresserad av krossade en annan tjejs hjärta just på det här sättet. Om jag var ointresserad innan blev jag om möjligt ännu mindre intresserad efter att jag fått höra om den fadäsen.

nej jag vill inte lura någon. Men kan tänka mig att ta en nyseparerad tjej. erbjuda mitt hem och vara en rebound åt henne. Det är bara tillfälligt. Kommer ju inte välja en som är kär i mig, men det kan vara svårt att hitta en ny bostad Om man separerar från en sambo. Plus att om någon nyligen har separerat är de egentligen inte redo för något nytt seriöst på länge.

man kan säga att vi utbyttjar varandra
  • Anonym (TjenaMannen)
    Anonym (Kvinna) skrev 2025-01-16 08:41:15 följande:

Njae, har du tjej så kommer nog inte så många lägga nån energi på att stöta på dig. Vi tjejer (dom jag känner iaf) fokuserar på singlarna. Tack och lov. 

Däremot finns det kvinnor som har lite intresse för en man men börjar ta hans intresse tillbaka förgivet. Träffar han en annan tjej så kan det bli att kvinnan i fråga inser vad hon förlorat. Har en väninna som detta hänt ganska nyss och det upplever jag inte vara helt ovanligt. Men man börjar ändå inte stöta på en upptagen kille. Då är loppet över tills han eventuellt blir singel igen. Sen ska man aldrig leka med någons känslor. Är nog inte så vanligt att man väljer bli ihop med någon för att dra till sig andra kvinnor. 

Tjejer vill ha killen som alla andra tjejer vill ha. Hann har status och kvinnor är hypergama.

ok, men denna tjej har själv sagt stt hon inte vill ha någon mer relation med någon. Hon har dissat alla mina kontaktförsök.
Svar på tråden Skaffa en partner för att bli mer eftertraktad?