Inlägg från: Anonym (Tistel) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tistel)

Skaffa en partner för att bli mer eftertraktad?

nej, jag tror inte att såna saker är särskilt framgångsrikt.

Tror att man lyckas skaffa sig en tjej för att man har en viss karaktäristiska som gör att man kan skaffa sig en tjej. 

Så har något svårigheter att "skaffa" sig en tjej så finns det ingenting som talar för att det ska bli enklare att uppgradera. Den där manipulativa personen bakom det hela är nog något som de flesta snappar upp i alla fall.

• Anonym (Tistel)
    Anonym (Eli) skrev 2025-01-16 17:10:11 följande:
    Det känns som om många killar här på fl drömmer om catfights. Då många trådar om att kvinnor är avundsjuka på varandra och ser varandra som konkurrenter. Det beteendet har de flesta tjejer vuxit ifrån någonstans i högstadiet. Men killarna fortsätter inbilla sig att de är så eftertraktade att tjejerna slåss om dem.

Det är väl snarare tvärtom. Om jag var intresserad av en kille och han började flörta med en annan tjej så kan hon behålla honom om hon nu vill det. Jag har inget intresse av en player.
    Verkar som det. En del gubbs som startar trådar om att varför äldre kvinnor (i deras ålder) är så avundsjuka på att yngre kvinnor träffar äldre män. I deras fantasivärld så pågår det en catfight mellan äldre kvinnor och yngre kvinnor där de yngre förhindras nå fram till dessa attraktiva äldre herrar.

*tihi*
Svar på tråden Skaffa en partner för att bli mer eftertraktad?