• Anonym (S)

Anklagad

Min pojkvän har anklagat mig för saker som inte stämmer och kallat mig det ena och andra. Och nu vill han göra slut. Jag är chockad och blir ledsen att bli anklagad för något som inte stämmer.
    Vad är det som pågår? Går heller inte att prata med honom utan han håller sig till sitt.

• Svar på tråden Anklagad
  • Anonym (Here we go again)

Åh! Ännu en tråd som knappt berättar något. Om han inte vill vara tillsammans med dig så får du ju bara acceptera att du är dumpad och gå vidare.

• Lynx123

Då är det dags att ta dig därifrån. Att bli kallad saker är slutet på en relation.

• Anonym (Röd flagg)

Föreställ dig då vad han hade gjort om han kunde bevisa att du gjort något han inte tyckte om, och när ni sedan länge slutat vara nykära.

Spring din väg fort och var tacksam.

• Anonym (Kirra)

Det låter som att han gör helt rätt som gör slut. Ta hand om dig och gå vidare. 

• Anonym (Toker)

Det verkar ju inte vara vanlig svartsjuka. Pojkvännen får reda på något, han blir förbannad, han gör slut. Helt okej om bruden varit otrogen.

Sen är ju frågan, fick han det hela från bakfoten? Eller har han en bra anledning till att tro det? (läs Magnus Ugglas låt, 'Den var aldrig inne')

Som en del av pöbeln så är jag ju lite osäker på vem som ska brännas på bål här...

• Anonym (Ja)

Låt honom göra slut. Det blir absolut bäst så.

• Anonym (S)

Jag har inte gjort honom något!!

• Anonym (Toker)
    Anonym (S) skrev 2025-01-16 09:21:50 följande:

Jag har inte gjort honom något!!

Vad anklagade han dig för? Vad är det som är fel i anklagelsen?
  • Anonym (Ja)
    Anonym (Toker) skrev 2025-01-16 09:33:22 följande:
    Vad anklagade han dig för? Vad är det som är fel i anklagelsen?
    Det spelar ingen roll vad han anklagar ts för, hon säger ju att det inte stämmer. Han vill göra slut så det är lika bra att låta honom göra det och vara tacksam att man slipper en sådan person.
  • Anonym (Toker)
    Anonym (Ja) skrev 2025-01-16 09:36:44 följande:
    Det spelar ingen roll vad han anklagar ts för, hon säger ju att det inte stämmer. Han vill göra slut så det är lika bra att låta honom göra det och vara tacksam att man slipper en sådan person.
    Det har väl betydelse?

-Du raggade upp min kompis och åkte hem till honom och hade oskyddat sex.
    --Det är lögn! Vi hade kondom!

Men absolut, anklagelsen kan ju vara falsk från början till slut. Men då är det ju ändå intressant att att höra vad den bestod utav, och hur han kom att tro det?
Svar på tråden Anklagad