Varför får en del kvinnor så lätt orgasm?
Jag skulle säga att det beror dels på att vissa helt enkelt har enklare att få orgasm av naturen. Andra har tränat och lärt känna sin sexualitet.
Jag tog oskulden av två tjejer i tonåren och hade relation med båda så vi utforskade det sexuella väldigt mycket. Den ena tjejen kunde till slut få sprutorgasmer 10 gånger på en kväll. Den andra tjejen kom oftast en gång och blev jättekänslig vid klitoris efter det.
Senare träffade jag andra tjejer i kortare eller längre relationer. I vissa fall var det svårt för tjejen att komma. I andra fall blev det enkelt. Men jag ser ett direkt samband mellan relationens längd och hur lätt det var för tjejen att komma. För mig har det alltid varit viktigt att tjejen ska komma så jag försöker alltid lära mig hur en tjej fungerar. Vad som får henne upphetsad och var och hur hon vill att jag tar på henne. En par tjejer hade jag telefonsex med och de brukade komma då. Men då brukade de också komma med mig när vi sågs. Vi hade väldigt bra sexuella relationer. När du ringer på något telefonnummer för telesex är det ju i 99% bara fejk.
Sen har jag också haft en längre relation där tjejen inte var speciellt intresserad av att utforska det sexuella. Men alla är väl olika.