Inlägg från: Anonym (E) |Visa alla inlägg
  • Anonym (E)

Fritids spelar Sean banan?

Prata med kommunen, tipsa lokaltidningen. Om kommunen inte heller lyssnar (och hota dem med följderna) så kontakta SI.

• Anonym (E)

Åsikter hemma vid köksbordet där varje familj gör som de vill är en helt annan sak, vad som spelas i radion eller vad som sprids mellan barnen själva, allt det är strunt samma. Fritids är en del av skolverksamheten och då är det inte lämpligt att sjunga om såna saker som nämns i tråden, inte heller fula ord som f****, kn**** eller k** eller liknande.

• Anonym (E)
    Anonym (?.) skrev 2025-01-19 11:49:09 följande:
    Men då får du vara nöjd och hålla tyst, inte lägga dig i verksamheten!
    Det är klart ts ska lägga sig i verksamheten när den är olämplig för barn.
  • Anonym (E)
    Anonym (E) skrev 2025-01-19 11:51:06 följande:
    Det är klart ts ska lägga sig i verksamheten när den är olämplig för barn.
    Ser nu att det inte var ts, men samma gäller så klart även där om det är olämpliga inslag.
  • Anonym (E)
    Anonym (Lina) skrev 2025-01-19 11:52:56 följande:

Jag har lyssnat både på Björn rosenström och Eddie Meduza som yngre. Mina barn har lyssnat på sean banan som yngre . Min man är också uppväxt med liknande musik . Alla vi är fullt normala och med respekt mot kvinnor såsom män. Vi har inga men ! Alla andra vänner och syskon barn och syskon samma sak där . Ingen skadades av låt texter!  Gör inte höna av fjäder. 

Som sagt, man gör vad man vill hemma och på fritiden, men i fsk/skola/fritids är såna låtar inte lämpliga att spela för barn.
Svar på tråden Fritids spelar Sean banan?