• Nandez

Farmen 2025

I kväll startar Farmen, denna gång med två gårdar som tävlar mot varandra. Här kan vi prata om stort och smått om programmet i god ton😀

OBS: Inga spoilers

• Svar på tråden Farmen 2025
  • Jhannis

Jag hoppas att det inte kommer att klara uppdragen så Micke får känna att han inte kan dela ut jobben eller jobba nåt själv. Jag hoppas även att någon av det andra kommer och säga åt Wincent att Storbonden har varit LAT hela veckan. Eller så hoppas jag att han åker ut på tinget.

Robban har lämnat och om Micke åker ut då har vi dom som kanske är värdiga att vara kvar. Adam kan också åka för han lyssnar bara på vad Micke har att säga.

• molly50
    Jhannis skrev 2025-02-25 20:31:14 följande:

Jag hoppas att det inte kommer att klara uppdragen så Micke får känna att han inte kan dela ut jobben eller jobba nåt själv. Jag hoppas även att någon av det andra kommer och säga åt Wincent att Storbonden har varit LAT hela veckan. Eller så hoppas jag att han åker ut på tinget.

Robban har lämnat och om Micke åker ut då har vi dom som kanske är värdiga att vara kvar. Adam kan också åka för han lyssnar bara på vad Micke har att säga.

Har Robert lämnat?
  • Jhannis
    Jhannis skrev 2025-02-25 20:31:14 följande:

Oj URSÄKTA att jag sa nåt jag inte skulle säga eftersom ni inte tittar på Torpet varje kväll. Gråter  Det var absolut inte min mening. Skäms
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-02-25 20:32:21 följande:
    Har Robert lämnat?
    Förlåt var inte meningen att säga nåt.
  • Jhannis

Tänkte för att det går och läsa över allt på FB  och vart man går på media, men ni får säga till åt mig om jag gjort fel.

• molly50
    Jhannis skrev 2025-02-25 20:33:18 följande:
    Oj URSÄKTA att jag sa nåt jag inte skulle säga eftersom ni inte tittar på Torpet varje kväll. Gråter  Det var absolut inte min mening. Skäms
    Jag hade redan blivit spoilad på en facebookgrupp,menvar inte helt säker på att det stämde.
    Men har nu blivit spoilad om en annan sak också.
    Jag får väl snart stänga av aviseringar från den gruppen,om folk fortsätter spoila.
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-02-26 00:00:23 följande:

Tänkte för att det går och läsa över allt på FB  och vart man går på media, men ni får säga till åt mig om jag gjort fel.

Ingen fara. Det är,som sagt,folk i facebookgrupperna som gör fel från början.
    De so vill spoila kan väl göra det i de grupper där det är tillåtet.
    Det är som att en del struntar i att läsa gruppreglerna.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-02-26 13:32:27 följande:
    Jag hade redan blivit spoilad på en facebookgrupp,menvar inte helt säker på att det stämde.
    Men har nu blivit spoilad om en annan sak också.
    Jag får väl snart stänga av aviseringar från den gruppen,om folk fortsätter spoila.
    Det har skrivits på Aftonbladet och andra media också. Däremot har jag inte sett att Farmen gruppen har spoilat.

Men det var absolut inte min mening att säga nåt Gråter