• Nandez

Farmen 2025

I kväll startar Farmen, denna gång med två gårdar som tävlar mot varandra. Här kan vi prata om stort och smått om programmet i god ton😀

OBS: Inga spoilers

• Svar på tråden Farmen 2025
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-02-24 19:41:48 följande:
    Skrattande SkrattandeSkrattandeSkrattande Micke storbonden fick inte ut Jesper som han ville ...sååå bra.
    Ja, härligtSkrattande
  • Jhannis

Jag fattar mig inte på Alida heller. på nätterna ligger hon i sängen med Micke och nu sitter hon på bryggan och gnäller över han och det två andra. Är hon falsk eller spelar hon mot Marica och Jesper....Usch när jag fattar mig inte på folk.

• Nandez
    Jhannis skrev 2025-02-24 19:44:00 följande:

Jag fattar mig inte på Alida heller. på nätterna ligger hon i sängen med Micke och nu sitter hon på bryggan och gnäller över han och det två andra. Är hon falsk eller spelar hon mot Marica och Jesper....Usch när jag fattar mig inte på folk.

Fattar inte heller vad hon sysslar med
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-02-24 19:44:47 följande:
    Fattar inte heller vad hon sysslar med
    Verkar inte finnas många som är sig själva och ärliga. 
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-02-24 19:46:55 följande:
    Verkar inte finnas många som är sig själva och ärliga. 
    Nej, den här säsongen verkar det vara så
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-02-24 19:12:57 följande:
    Anna frågade Nathalie vad problemet var då hade killarna kunna öppna munnen. Samma sak hade Nathalie kunnat göra., men men hon är ute för länge sen. Däremot så ogillar jag fortfarande Robban beteende och även hur Micke är funtad .....
    Ja,det hade de kunnat göra,i och för sig,. Men de visste kanske inte då att de skulle till Torpet.
  • molly50
    Nandez skrev 2025-02-24 19:30:46 följande:
    Natahlie var otroligt svår
    Ja,det var hon.
  • molly50
    Nandez skrev 2025-02-24 19:36:48 följande:

Nej, vad trist att Micke blev storbonde

Det var som jag misstänkte. Han och Amanda hade väl en överenskommelse om att han skulle bli storbonde om hon åkte ut.
Svar på tråden Farmen 2025