• Nandez

Farmen 2025

I kväll startar Farmen, denna gång med två gårdar som tävlar mot varandra. Här kan vi prata om stort och smått om programmet i god ton😀

OBS: Inga spoilers

• Svar på tråden Farmen 2025
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-03-10 19:37:38 följande:

Så skönt att Adam inte fick gå till Torpet heller. 

Ja det var bra att Adam inte fick åka till Torpet. och inte Micke heller. Hade velat att Jesper hade fått åka igen för han älskar torpet.
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-03-10 19:42:11 följande:
    o hon har varit 2 gånger, men man fick vara storbonde 3 gånger, men inte 3 gånger i sträck. Hoppas Marica kan få ut dessa jäkla oseriösa killarna.
    Jag har för mig att det var 2 ggr. Men jag kanske minns fel.

Ja,det hoppas jag verkligen.

Det var rätt kul att se Adams och Andreas min när Marica blev vald till storbonde. 
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-03-10 19:43:29 följande:
    Ja det var bra att Adam inte fick åka till Torpet. och inte Micke heller. Hade velat att Jesper hade fått åka igen för han älskar torpet.
    Ja,men han var väl inte valbar nu?
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-03-10 19:42:11 följande:
    o hon har varit 2 gånger, men man fick vara storbonde 3 gånger, men inte 3 gånger i sträck. Hoppas Marica kan få ut dessa jäkla oseriösa killarna.
    Det skulle vara nåt om hon fixade detSkrattande
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-03-10 19:43:29 följande:
    Glad
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-03-10 19:41:38 följande:

Micke är bossen i grabbpakten 

Det har han varit hela tiden. Garanterat kommer det att stå massor om honom i media när Farmen är slut. Typ så här Jag Micke har styrt årets Farmen och jag har fått som jag vill......BLÄÄÄÄÄ
  • Nandez
    molly50 skrev 2025-03-10 19:44:00 följande:

Det var rätt kul att se Adams och Andreas min när Marica blev vald till storbonde. 
    Det var 2 gånger

Ja, minerna derasSkrattande
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-03-10 19:44:00 följande:

Adam hoppades på Andreas för att rädda sitt eget skinn.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-03-10 19:45:39 följande:
    Det har han varit hela tiden. Garanterat kommer det att stå massor om honom i media när Farmen är slut. Typ så här Jag Micke har styrt årets Farmen och jag har fått som jag vill......BLÄÄÄÄÄ
    Antagligen, usch ja
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-03-10 19:44:30 följande:
    Ja,men han var väl inte valbar nu?
    Menar du Jesper? Det kanske han inte var.