• Nandez

Farmen 2025

I kväll startar Farmen, denna gång med två gårdar som tävlar mot varandra. Här kan vi prata om stort och smått om programmet i god ton😀

OBS: Inga spoilers

• Svar på tråden Farmen 2025
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-03-09 20:26:34 följande:
    Ingen aning. en jag tänker att ger man sig i leken så får man leken tåla. *ven om jag inte tycker att det är ok att åka hem till honom eller att vara aggressiv mot honom.

Ja,i så fall så är väl Andreas falsk också då.
    Finns det bevis att folk åkt  hem till honom? Eller. Helt klart gör man inte sånt, men vem vet om någon varit aggressiv mot han.

Andreas, Sofia, Micke  och Adam är falska. Trist att Sofia gick i Adams fälla.
  • Nandez

Har inget minne av att någon spelat så hårt och fult någon gång

• Jhannis
    Nandez skrev 2025-03-09 20:29:55 följande:

Har inget minne av att någon spelat så hårt och fult någon gång

Inte jag heller. För varje år verkar du bli mer och mer ful spel, mer mobbning. Killarna ska bara in i programmet för att visa hur starka dom är. Dom har ingen laganda utan använder vilka medel som helst för att få ut dem det inte gillar.

Usch och fy
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-03-09 20:29:41 följande:
    Finns det bevis att folk åkt  hem till honom? Eller. Helt klart gör man inte sånt, men vem vet om någon varit aggressiv mot han.

Andreas, Sofia, Micke  och Adam är falska. Trist att Sofia gick i Adams fälla.
    Sofia verkar allmänt osäker
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-03-09 20:34:03 följande:
    Inte jag heller. För varje år verkar du bli mer och mer ful spel, mer mobbning. Killarna ska bara in i programmet för att visa hur starka dom är. Dom har ingen laganda utan använder vilka medel som helst för att få ut dem det inte gillar.

Usch och fy
    Det är så trist
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-03-09 20:35:54 följande:
    Sofia verkar allmänt osäker
    Ja hon verkar osäker, men jag tror att detta berodde på att Adam tjatade massor när Sofia kulle välja och hon gav nog upp för att få lugn och ro. Trist bara när hon visste vem Adam skulle välja...
  • molly50
    Nandez skrev 2025-03-09 20:27:16 följande:
    Det håller jag med om men tycker att det är fel att söka upp någon efter programmet 
    Ja,det tycker jag med.