• Nandez

Farmen 2025

I kväll startar Farmen, denna gång med två gårdar som tävlar mot varandra. Här kan vi prata om stort och smått om programmet i god ton😀

OBS: Inga spoilers

• Svar på tråden Farmen 2025
  • Nandez

Dom borde hitta på helt nya tävlingar så att man inte kan förbereda sig

• Jhannis
    Nandez skrev 2025-03-27 19:40:37 följande:

Dom borde hitta på helt nya tävlingar så att man inte kan förbereda sig

Håller med dig. Det har varit dåliga tävlingar över lag. Tv 4 tycker väl så synd om statsborna så man vågar inte ha ordentliga tävlingar och sånt som man inte förbereder hemma år efter år.
  • Jhannis

Jag hoppa verkligen att den Adam kommer att tävla mot i Finalen så att det blir mjölka ko för då får tv tittarna höra hur han svär på stackars korna. Eller husförhör som han inte kan nåt om.

• Nandez
    Jhannis skrev 2025-03-27 19:42:57 följande:
    Håller med dig. Det har varit dåliga tävlingar över lag. Tv 4 tycker väl så synd om statsborna så man vågar inte ha ordentliga tävlingar och sånt som man inte förbereder hemma år efter år.
    Det behövs nya utmaningar
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-03-27 19:45:14 följande:

Jag hoppa verkligen att den Adam kommer att tävla mot i Finalen så att det blir mjölka ko för då får tv tittarna höra hur han svär på stackars korna. Eller husförhör som han inte kan nåt om.

Man hoppas ju
  • Nandez

Ja, Jesper i final men tråkigt att Marika åkte. Hade helst sett Micke och Adam åka hem

• molly50
    Jhannis skrev 2025-03-27 19:32:56 följande:
    Ja gud så skönt.....Trist bara att det skrivs massor vem som vunnit vilket verkar konstigt för Finalen har inte visats. Måste vara så att den som vunnit har avslöjat innan det är klart. Dem sämsta Farmen någonsin.
    Ja,och man har ju blivit spoilad flera gånger i Farmengrupperna på facebook. Även de grupper där det inte får spoilas i. Man blir så trött.
    Så nu fick jag veta innan att Marica åkte ut ikväll.