• Nandez

Farmen 2025

I kväll startar Farmen, denna gång med två gårdar som tävlar mot varandra. Här kan vi prata om stort och smått om programmet i god ton😀

OBS: Inga spoilers

• Svar på tråden Farmen 2025
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-03-30 20:28:11 följande:
    Ja,det där förstår jag inte. Det känns ju uppgjort. 
    Helt klart uppgjort. Produktionen har bestämt redan när dem valt deltagare att det ska fuskas så deras favorit vinner. Fan tv tittarna har väl ögon och öron att se och höra att det var fel av Anna att säga att bara Micke fick rätt. GrrrrrrrrDemon
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-03-30 20:29:36 följande:
    Men hellre henne som vinnare då än Micke. Av två onda ting så väljer man det minst onda.
    Båda två har varit elaka så ingen av dem är värdig vinnare. Ok Amanda vara bra i början, men när hon började hänga med Micke (som flera andra deltagare) så kom dessa elakheter, skratta bakom ryggen och sånt. När jag gillar ingen av finalisterna. 

Jesper är min vinnare oavsett att han fick gå på fel grunder.
  • Jhannis

Molly50 Har du sett att Nandez har startat Robinson tråden. Börjar efter Farmen.

• molly50
    Jhannis skrev 2025-03-30 20:31:13 följande:
    Helt klart uppgjort. Produktionen har bestämt redan när dem valt deltagare att det ska fuskas så deras favorit vinner. Fan tv tittarna har väl ögon och öron att se och höra att det var fel av Anna att säga att bara Micke fick rätt. GrrrrrrrrDemon
    Ja,precis. 
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-03-30 20:34:34 följande:
    Båda två har varit elaka så ingen av dem är värdig vinnare. Ok Amanda vara bra i början, men när hon började hänga med Micke (som flera andra deltagare) så kom dessa elakheter, skratta bakom ryggen och sånt. När jag gillar ingen av finalisterna. 

Jesper är min vinnare oavsett att han fick gå på fel grunder.
    Ja,det är samma här. Jesper är min vinnare också.
    Men när han nu åkte ut så får det bli Amanda. Hellre än Micke. Även om jag inte heller tycker att hon är en värdig vinnare.
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-03-30 20:36:48 följande:

Molly50 Har du sett att Nandez har startat Robinson tråden. Börjar efter Farmen.

Ja,jag har sett den och gått med. Glad
  • molly50

Och hur ska Amanda kunna vinna det här? Fysiskt och sen bygga en hink och släpa vatten.
    Det är ju uppgjort.

• Jhannis
    molly50 skrev 2025-03-30 20:44:59 följande:

Och hur ska Amanda kunna vinna det här? Fysiskt och sen bygga en hink och släpa vatten.
    Det är ju uppgjort.

Vad jag såg också så var behållaren där man ska sätta vatten på en kulle så den står högre upp än Mickes. Tyckte jag i alla fall. Helt klart uppgjort av Tv 4.
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-03-30 20:45:52 följande:

Verkar som bäddat för Micke med hans styrka att ro snabbt

Ja,precis.