• Nandez

Farmen 2025

I kväll startar Farmen, denna gång med två gårdar som tävlar mot varandra. Här kan vi prata om stort och smått om programmet i god ton😀

OBS: Inga spoilers

• Svar på tråden Farmen 2025
  • Meddelande borttaget
  • Jhannis
    Fridolini skrev 2025-03-31 19:35:49 följande:
    Det där var inte mobbning isåfall skulle han ha blivit utslängd. Som sagt det var ett bus och han var inte den enda heller
    Jag tror att vad än Micke hade gjort så hade produktionen sett mellan fingrarna. Det har varit från första början uppgjort att Micke ska få göra som han vill och vad han vill. Att dricka upp ölen är väl ändå regelfel. 
    Förr om åren när deltagare snot mat så har dem fått lämna Farmen. Micke snodde ölen möjligen med någon annan, men då borde dom åkt hem alla som gjorde det. 1,5 liter är mycket.
  • molly50
    Fridolini skrev 2025-03-31 19:15:03 följande:
    tv4 kanske vill att folk ska reagera och det blir ju mer underhållande när man gör förbjudna saker. det var ju ingen allvarlig sak i sig 
    Men det var något som förstörde för alla andra. Det drabbade inte bara honom själv.
  • molly50
    Fridolini skrev 2025-03-31 19:16:44 följande:

Då ryckte du inte det var roligt när Marika prankade med halsdukarna heller? det är sådant som blir kul 

Det tycker jag var harmlöst i jämförelse. Och det drabbade ingen annan då de klarade uppdragen ändå.
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-03-31 19:25:45 följande:
    Håller med dig till 100%. Det är verkligen konstigt att Micke fått bete sig som kungen på Farmen.
    Ja,precis.
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • molly50
    Fridolini skrev 2025-03-31 20:22:28 följande:
    Det gjorde det inte för Marikas bus heller. att sticka 3 meter lång halsduk när dom har så lite energi kvar är isåfall likadant. var fler av deltagarna som blev förbannade
    Ja,och det var väl lika löjligt av dem att bli förbannade på hennes prank,i så fall.
    Det är helt ok för dem att pranka,men inte när någon annan pranka dem.
    Och ingen var väl tvungna att sticka en halsduk på 3 m. Det borde de ha fattat.
  • Jhannis
    Fridolini skrev 2025-03-31 20:22:28 följande:
    Det gjorde det inte för Marikas bus heller. att sticka 3 meter lång halsduk när dom har så lite energi kvar är isåfall likadant. var fler av deltagarna som blev förbannade
    Lite energi kvar!!!! Jag har aldrig sett så mycket mat som deltagarna fått i årets Farmen förut. Jag har aldrig sett så många deltagare som sovit långt in på förmiddagen.

Jesper och Marica hade fodrat djuren, mjölkat korna långt innan det andra steg upp och krävde att frukosten måste stå på bordet när dom vakna.
    Att stick tar inte på energin. Du hörde väl Amanda nämna att när hon stickar så får hon lugnet inom sig.

Endast Jesper stickade en halsduk som var lång, det andra hade väl knappt en halv meter på sina halsdukar.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-03-30 23:34:15 följande:

Står massor med skit på all media efter att Finalen var klar.

Deltagarna som var där och hejade Finalisterna var inte alla eftersom det som lämnat Farmen under inspelningen inte får komma, men tv4 har mörkat och låtit Robban komma med för att vara på partyt efteråt.  Tv4 hade bara klippt så att han inte syntes. Ett tecken på att Micke, Robban och Adam var valda av produktionen.

Micke hade lovat Amanda att om det två var i finalen skulle dem dela på pengarna, men när Micke vann så hade han sagt att han aldrig lovat sånt.

Väldigt många på Facebook är arga över att Jesper inte fick rätt på frågan angående löken då både han och Micke hade samma svar.

Produktionen Tv 4 har förstört Farmens mening så nästa år ska man nog bojkotta Farmen som annars är ett trevligt program i sin mening att leva som på 1800-talet. Produktionen ska inte få ha favoriter och se till att den dom valt som favorit låta vinna. Alla deltagare ska ha samma rätt att vinna.

Få se hur jag gör med nästa säsong