Har vi växt ifrån varandra?
Varför känner du sådant motstånd inför att vårda er relation? Är du inte rädd om den?
Tycker du ska vara så ärlig som möjligt inför din man så han kan ta ett välgrundat beslut angående er relation.
Varför känner du sådant motstånd inför att vårda er relation? Är du inte rädd om den?
Tycker du ska vara så ärlig som möjligt inför din man så han kan ta ett välgrundat beslut angående er relation.
Jag tycker att vi har ett bra förhållande, känner trygghet och tillit som är det viktigaste för mig. Vi har det bra ekonomisk och vardagspusslet funkar bra. Låter min man göra saker med sina vänner utan motstånd från min sida, som jag tror att det kan gnisslas om i andra förhållanden. Att visa kärlek kan man göra på många sätt så klart men jag har alltid visat det på samma vis genom åren.
Grejen är att jag mer eller mindre alltid varit så här, det är alltid han som kommit på och bokat våra dejter. Men helt plötsligt så vill han att jag ska göra det. Jag förstår, fast ändå inte. Det har fungerat bra under alla år. Eller så har han alltid mått dåligt av att det är han som fixar. Men då kanske man kan säga något tidigare tänker jag, vi har ändå varit gifta i 10 år och bott under samma tak ännu längre.
Just nu är det bara som ett lugnt hav mellan oss, ingen säger något betydelsefullt utan vi gör våra sysslor och går och lägger oss. Han är på jobbresa nu i 3 dagar så jag har bestämt mig för att ta upp allt när han kommer hem igen. För som det är nu blir ingen lyckligare av.