• Anonym (M)

Normaltight

Vad är skönast För er killar? Normaltight eller tight fitta? Min sambo sa när jag frågade att jag var normaltight? det jobbiga är att han verkar gilla när jag inte är upphetsad Och de är torrt och trängre, samt att jag ska knipa medans :( 

• Svar på tråden Normaltight
  • Anonym (.)
    Anonym (M) skrev 2025-01-21 00:32:13 följande:
    Normaltight

Vad är skönast För er killar? Normaltight eller tight fitta? Min sambo sa när jag frågade att jag var normaltight? det jobbiga är att han verkar gilla när jag inte är upphetsad Och de är torrt och trängre, samt att jag ska knipa medans :( 

Så han stoppar in den när du inte är upphetsad och torr?

Fattar inte har du hittat killen under någon sten?
  • Anonym (M)
    Anonym (Ej bråttom) skrev 2025-01-26 14:15:49 följande:

Hade inte min partner varit "Large" till "XL" , så skulle sexet varit 5-10 sekunder, nu kan vi ha skönt i 30-40 minuter, tills vi är helt slut.

Oj låter inte bra? då är jag säkert stor också då vi kan ha sex sådär länge utan paus? tar på självkänslan så mkt så jag hellre är utan sex 
  • Anonym (M)
    Anonym (Ej bråttom) skrev 2025-01-26 14:15:49 följande:

Hade inte min partner varit "Large" till "XL" , så skulle sexet varit 5-10 sekunder, nu kan vi ha skönt i 30-40 minuter, tills vi är helt slut.

Då är säkert Normaltight ett snällare ord för slapp?
  • hmm77
    Anonym (M) skrev 2025-01-21 00:32:13 följande:
    Normaltight

Jag kan med tycka det är skönt i början innan hon blir våt, men inte hela tiden. då är det värre när hon blir för våt. känner ingenting
  • Tord Wallander

Var glad att du är normaltight, min fru har varit lika lös som en porrstjärna sedan hon ville träffa andra innan vi blev gifta '96.

• Anonym (Natalie)
    Anonym (M) skrev 2025-01-26 17:00:03 följande:
    Oj låter inte bra? då är jag säkert stor också då vi kan ha sex sådär länge utan paus? tar på självkänslan så mkt så jag hellre är utan sex 

Det där är väldigt olika från person till person och kan vara olika med samma kille också. Det beror verkligen inte bara på tjejen. Min sambo har kunnat hålla på i mer än en timme några gånger (när han inte har varit helt nykter) och nån gång har han kommit på mindre än en minut.

Jag har dejtat killar som alltid kommer snabbt och killar som alltid håller på länge också men oftast är det lite olika från gång till gång. Så som sagt, det behöver inte bero på dig. 

• Anonym (Majjen)
    Tord Wallander skrev 2025-01-29 02:25:42 följande:

Var glad att du är normaltight, min fru har varit lika lös som en porrstjärna sedan hon ville träffa andra innan vi blev gifta '96.

Flera märkliga påståenden här. Har porrstjärnor verkligen slappare slidor än andra? Källa på det?

Har din fru lösare slida än andra? Beror det på att hon hade sex före äktenskapet? Källa på det?

Låter fördomsfullt rakt igenom. Slidan är töjbar och drar ihop sig efter sex och barnafödsel. Om något skulle vidga slidan så är det väl i så fall det senare.
  • Anonym (Olika)

Jag dejtar just nu två olika killar. En har enligt mig en rätt stor och en en rätt lång men smal. När jag ligger med den som har stor känns jag tight, det är viktigt med att jag är våt annars kan det göra ont. Med den långa smala hamnar jag ibland i läget att jag knappt känner något. Tänker mer på deras storlek än på mig. Jag har fött flera barn o är säkert inte tight någonstans för han som har smal. Men ingen av oss kan ju påverka vår fysik. Du är bra som du är tänker jag. idiot till kille har du, det är det enda du kan förändra i den här situationen. skaffa en ny helt enkelt. 

• Ricco

Du får njuta lika mycket som honom. Jag blir inte nöjd om jag kommer men inte henne....

• Tord Wallander
    Anonym (Majjen) skrev 2025-01-29 11:46:52 följande:
    Flera märkliga påståenden här. Har porrstjärnor verkligen slappare slidor än andra? Källa på det?

Har din fru lösare slida än andra? Beror det på att hon hade sex före äktenskapet? Källa på det?

Låter fördomsfullt rakt igenom. Slidan är töjbar och drar ihop sig efter sex och barnafödsel. Om något skulle vidga slidan så är det väl i så fall det senare.
    Jag och min fru har en liten grej för att använda leksaker och en del av det är att mät varje så man kan beställa passande grejer. Vi har märkt att hennes öppning växer lite för varje månad och vi gjorde detta även innan vi gifte oss vilket gav ett stort "hopp" i storleken för värre.
Svar på tråden Normaltight