Anonym (Natalie) skrev 2025-02-08 14:14:49 följande:
Förlåt men jag tycker det mesta av det där låter konstigt , din tjej verkar inte riktigt funka helt som
andra.
Det normala är att det är svårare att få in något när man är torr. Jag har fött ett barn (vaginalt , de andra med snitt) så jag är nog inte direkt onormalt tight men när man är torr kan det vara så att det knappt går att få in en tampong. Det är definitivt lättare att få in något när man är blöt. Tror iförsej inte det blir så skönt för någon att ha sex när man är torr.
Och vad skulle det vara för aktiviteter som gör att slidan ?gapar öppen??
Och det du skrev tidigare om att slidan ?knyter ihop? sig när man är upphetsad , om du inte menar sammandragningar när man kommer så låter det ju typ som slidkramp eller något och då behöver man söka hjälp.
Det är klart att det är svårare att få in något i en torr, sträv slida, än i en välsmord, hal slida, men det är ju inte tajtheten som gör den största skillnaden, utan friktionen.
Det är ju mer än bara klitoris som sväller av blodtillförsel på en upphetsad och "uppvärmd" kvinna. Min erfarenhet är att om man låter förspelet pågå längre än att bara se till att det blir vått och halt, utan ordentligt uppsvällt, så märks det på hur tajt och skönt det känns för båda när man väl tränger in. Sen kan för mycket fokus på enbart penetration och för lite fokus på annat samtidigt få omvänd effekt på tajtheten.
Sen kan det krama och pressa ordentligt inifrån när det börjar gå riktigt bra, så pass att det kan vara svårt att tränga in. Inte bara under pågående orgasm, men kanske när man är på god väg att nå dit.
Ni kvinnor känner era egna kroppar bäst, det är inte er jag ska skriva på näsan. Jag skriver detta mer för att vissa killar kanske behöver lära sig att sex handlar om väldigt mycket mer än att stoppa in kuken och köra. Tunga och/eller fingrar är väldigt trevliga verktyg att lära sig använda ordentligt. Vet man inte detta än har man nog ganska mycket kvar om sex att lära sig.