• Anonym (Tjej)

Träffar mitt ex pappa

Har varit tillsammans med en kille några månader innan vi slutade träffas och varit singel sedan nån månad,
    mitt ex pappa träffade jag några gånger när vi var tillsammans och tyckte direkt han var jätte trevlig,fin och snygg,
    efter jag och hans son inte längre är tillsammans så hörde jag av mig till hans pappa och frågade hur han hade det, han hade hört vi inte träffades längre, efter ett tag frågade jag han om han vill komma och äta middag nån kväll hos mig, var spänd på vad han skulle tycka om det men han tyckte det vore trevligt, nu har vi träffats några gånger hos mig och jag är jätte förälskad i han, men jag är skraj för vad mitt ex skulle tycka om det, hur ska man göra,
    är det fel vi träffas, är fel att träffa en betydligt äldre man, har nån varit med om nån sånt att ni eller nån ni känner träffar nån betydligt äldre man, eller nån ex pappa, han är så snäll och vi har det så mysigt när vi träffas

• Svar på tråden Träffar mitt ex pappa
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (ex-mamma-sex)
    Anonym (Tjej) skrev 2025-01-21 20:42:37 följande:
    Träffar mitt ex pappa

Har varit tillsammans med en kille några månader innan vi slutade träffas och varit singel sedan nån månad,
    mitt ex pappa träffade jag några gånger när vi var tillsammans och tyckte direkt han var jätte trevlig,fin och snygg,
    efter jag och hans son inte längre är tillsammans så hörde jag av mig till hans pappa och frågade hur han hade det, han hade hört vi inte träffades längre, efter ett tag frågade jag han om han vill komma och äta middag nån kväll hos mig, var spänd på vad han skulle tycka om det men han tyckte det vore trevligt, nu har vi träffats några gånger hos mig och jag är jätte förälskad i han, men jag är skraj för vad mitt ex skulle tycka om det, hur ska man göra,
    är det fel vi träffas, är fel att träffa en betydligt äldre man, har nån varit med om nån sånt att ni eller nån ni känner träffar nån betydligt äldre man, eller nån ex pappa, han är så snäll och vi har det så mysigt när vi träffas

Inga poblem, jag knullar mitt ex`s mamma.  Njut utav ögonblicken och livet bara !
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (ex-mamma-sex) skrev 2025-01-21 21:48:33 följande:
    Inga poblem, jag knullar mitt ex`s mamma.  Njut utav ögonblicken och livet bara !
    Vet hon om det ditt ex, har du och ditt ex varit singel länge
  • Anonym (A)
    VeronikasHjärta skrev 2025-01-21 20:47:04 följande:

Ta itu med dina issues istället.

Håller med, börja så
  • Anonym (ex-mamma-sex)
    Anonym (Tjej) skrev 2025-01-21 21:58:46 följande:
    Vet hon om det ditt ex, har du och ditt ex varit singel länge
    3-4 mnd.    Nej, ingen vet nåt.  Det hemliga och "förbjudna/tabu" gör det extra eldigt.   Bara kravlös sex, inget seriöst.
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (ex-mamma-sex) skrev 2025-01-21 22:47:16 följande:
    3-4 mnd.    Nej, ingen vet nåt.  Det hemliga och "förbjudna/tabu" gör det extra eldigt.   Bara kravlös sex, inget seriöst.
    Ska jag säga till mitt ex vi träffas
  • Motherinlaw
    Anonym (Tjej) skrev 2025-01-21 23:22:28 följande:
    Ska jag säga till mitt ex vi träffas
    Ja säg till honom att hans pappa har större kuk och att han är bättre än sonen i sängen samt att han fått ta dig i tvåan. Då blir du populär 😂
  • Anonym (Storkuk)
    Motherinlaw skrev 2025-01-22 03:07:10 följande:
    Ja säg till honom att hans pappa har större kuk och att han är bättre än sonen i sängen samt att han fått ta dig i tvåan. Då blir du populär 😂
    Önskar du också att du fick stor kuk i dig?
  • KimLinnefeldt

Kärlek är bra grejer. Pola med pappan, stå ut med att sonen kanske reagerar negativt. Det är inte han som bestämmer vem hans pappa ska förälska sig i.

• hejsvejs1978

Jag tycker att det låter härligt. Sen är frågan hur deras relation blir, men det är ju inte ditt ansvar.

• Anonym (Men va?)

Wow, fina svar. 

Fint att göra exet osams med sin egen pappa. 

Hade du gillat att ditt ex låg med din mamma?

Svar på tråden Träffar mitt ex pappa