Min kille kallade mig hora
kontext: jag Hade skrivit en cheesy (Men sann) kärleksförklaring till min sambo som fb-inlägg på vår tre års dag. Jag frågade honom över Messenger vad han tyckte om texten (dagen efter). Jag var osäker på om han gillade den eller inte och hade i förväg frågat honom om det var okej, då han är offentlig person. Han hade sagt ja. När jag frågade honom vad han tyckte om den, så var han på jobbet. jag får inget svar. (För han var på jobbet, men han brukar skriva till mig från jobbet och vi går om varann ganska mkt i schemat). kvällen kmr och vi båda är hemma. Jag tar upp frågan igen och frågar bara om han tycker att jag ska ta bort den då jag anar att det är något. han urartar i att flyga upp i affekt, kalla mig hora Och äckel, Att mina föräldrar är fyllon, att jag ligger med mina vänner när jag träffar dem själv?..jag blir vansinnigt sårat och går hemifrån. Han följer efter och i det samtalet framkommer det att hans ex hade bett honom lägga upp en status om deras förlovning strax innan hon även bröt med honom (Pga hittat ny). Så att jag hade skrivit en kärleksförklaring till honom triggade honom pga detta och han kallade mig hora och äckel?.han har inte ens sagt förlåt. Vi har inte ens pratat ut om allt för vi är inne i en period då vi går om varann ganska mycket i 19 dagar och jag tror bara att det blir en explosion igen om inte killen har fått lite återhämtning innan jag tar upp detta. och går igenom vad fan som hände.