Inlägg från: Anonym (Toker) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Toker)

Min kille kallade mig hora

Vad betyder "cheesy"?

• Anonym (Toker)
    Anonym (Nej) skrev 2025-01-22 21:36:16 följande:
    Googla. Du kanske lär dig något.
    Du kan skriva i google själv istället för att skriva korkade kommentarer här inne.

Jag menade så klart vad TS hade skrivit i sin kärleksförklaring, det lät som att det var något med den...
  • Anonym (Toker)
    Anonym (Dra) skrev 2025-01-23 06:42:33 följande:

RÖD FLAGG

Det lät inte som att han brukade kalla henne "hora" och de hade varit tillsammans i tre år... Något fick honom att balla ur helt...

Jag är nyfiken på den där "Cheesy" kärleksförklaringen som är alldeles sann...? Något säger mig att den placerade sig några mil in på fel sida om gränsen för att vara okej på sociala medier. Lite som att parkera ryska pansarvagnar i Warszawa.

Finns ju en del som tror att berättelser om gamla erövringar och fylleslag är trevliga bröllopstal.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Toker)
    Anonym (korven) skrev 2025-01-23 07:46:10 följande:
    Pinsam kärleksförklaring eller ej, det är sjukt att balla ur och förolämpa sin partner grovt när uppsåtet var kärleksförklaring.
    Han verkar ha kommit med en halv ursäkt för sitt agerande... Men är ändå nyfiken på vad som stod...
    Anonym (korven) skrev 2025-01-23 07:47:01 följande:

....dessutom sade han ja till att publicera förklaringen

Jag tror att han förväntade sig något normalt. Inget "cheesy".

Om någon frågar om de får låna din bil för att åka till affären så blir du antagligen förvånad om det inkluderade en tur till Ystad och Haparanda.

• Anonym (Toker)
    Anonym (Mia) skrev 2025-01-23 09:00:14 följande:

Ok, så då är det alltså ok att kalla någon för hora, när de kör länge än vad som avsetts. 

Finns inga ursäkter för att bete sig så, oavsett vad någon gjort. 

Säger inte att det är okej. Men ursäkter finns det. Allt ifrån dåliga ursäkter till bra ursäkter. Om TS hade legat med hela hans kompiskrets och repat hans bil så hade det inte varit okej att kalla TS för hora. Men det hade varit förståeligt.

Nu verkar det inte ha varit vad som hänt. Men jag tror inte heller att det var en vanlig kärleksförklaring. Därför jag är nyfiken.

Förhållandet tycktes ju varit bra fram tills dess att kärleksförklaringen publicerades. Under 3 år verkar han ju inte ha kallat henne för hora. Så det är ju inte ett vokabulär han brukar slänga sig med.
  • Anonym (Toker)
    Anonym (Mia) skrev 2025-01-23 09:19:11 följande:
    Nu var det lite mer än att kalla någon h**a:

han urartar i att flyga upp i affekt, kalla mig hora Och äckel, Att mina föräldrar är fyllon,  att jag ligger med mina vänner när jag träffar dem själv?.
    Visst... Men ts är ju förvånad över utbrottet. Dvs han brukar inte göra sådant. Antingen har TS varit len som silke i 3 år eller så var det något som verkligen fick honom att spåra ur... Då blir jag ju nyfiken på vad det var?
Svar på tråden Min kille kallade mig hora