• Anonym (Mia)

Min kille kallade mig hora

Anonym (Toker) skrev 2025-01-23 07:55:10 följande:
    Han verkar ha kommit med en halv ursäkt för sitt agerande... Men är ändå nyfiken på vad som stod...
    Anonym (korven) skrev 2025-01-23 07:47:01 följande:

....dessutom sade han ja till att publicera förklaringen

Jag tror att han förväntade sig något normalt. Inget "cheesy".

Om någon frågar om de får låna din bil för att åka till affären så blir du antagligen förvånad om det inkluderade en tur till Ystad och Haparanda.

Ok, så då är det alltså ok att kalla någon för hora, när de kör länge än vad som avsetts. 

Finns inga ursäkter för att bete sig så, oavsett vad någon gjort. 

• Anonym (Mia)
    Anonym (Toker) skrev 2025-01-23 09:12:16 följande:
    Säger inte att det är okej. Men ursäkter finns det. Allt ifrån dåliga ursäkter till bra ursäkter. Om TS hade legat med hela hans kompiskrets och repat hans bil så hade det inte varit okej att kalla TS för hora. Men det hade varit förståeligt.

Nu verkar det inte ha varit vad som hänt. Men jag tror inte heller att det var en vanlig kärleksförklaring. Därför jag är nyfiken.

Förhållandet tycktes ju varit bra fram tills dess att kärleksförklaringen publicerades. Under 3 år verkar han ju inte ha kallat henne för hora. Så det är ju inte ett vokabulär han brukar slänga sig med.
    Nu var det lite mer än att kalla någon h**a:

han urartar i att flyga upp i affekt, kalla mig hora Och äckel, Att mina föräldrar är fyllon,  att jag ligger med mina vänner när jag träffar dem själv?.
Svar på tråden Min kille kallade mig hora