Inlägg från: Anonym (korven) |Visa alla inlägg
  • Anonym (korven)

Min kille kallade mig hora

Lämna den där störda, misogyna personen. 

Att kalla dig "hora" och "äckel" och vräka ur sig förakt mot dig som person och din familj efter du har skrivit en kärleksförklaring är bra rubbat. Lämna honom NU!!!

Och bakgrunden han slängde fram efter sitt utbrott var ju uppenbarligen rent skitsnack. Ingen ursäkt att bete sig som en vidrig och elak person. Skrämmande. Han använder dig som slagpåse. Dags att dra.

• Anonym (korven)
    Anonym (Toker) skrev 2025-01-23 06:57:12 följande:
    Det lät inte som att han brukade kalla henne "hora" och de hade varit tillsammans i tre år... Något fick honom att balla ur helt...

Jag är nyfiken på den där "Cheesy" kärleksförklaringen som är alldeles sann...? Något säger mig att den placerade sig några mil in på fel sida om gränsen för att vara okej på sociala medier. Lite som att parkera ryska pansarvagnar i Warszawa.

Finns ju en del som tror att berättelser om gamla erövringar och fylleslag är trevliga bröllopstal.
    Pinsam kärleksförklaring eller ej, det är sjukt att balla ur och förolämpa sin partner grovt när uppsåtet var kärleksförklaring.
  • Anonym (korven)

....dessutom sade han ja till att publicera förklaringen

• Anonym (korven)
    Anonym (Störd) skrev 2025-01-23 09:22:33 följande:

Förutom att han är rent skräp som bara är att kasta så var min första tanke att han kan vara otrogen, då kan en partner bli orimligt arg. Kan vara så att han har en annan som han inte vill ska se din kärleksförklaring. Hur som helst bär han ju på en sorts hat till dig som plötsligt fick sitt utlopp.

Finns det ens något kvar att diskutera efter det där rena knäppskalleutbrottet?

Spot on!
Svar på tråden Min kille kallade mig hora