• Aducia

BF Oktober 2025

Hej

Jag har skapat en Facebookgrupp där vi som har BF i oktober 2025 kan gå med. Sök på den på Facebook. Och vill ni hellre följas åt här i denna tråd, shoot! 

Och grattis allihopa!

N 2019 - L 2020 - I 2023
  • Svar på tråden BF Oktober 2025
  • Anonym (Lyrka)
    Björkskogen skrev 2025-03-12 17:48:38 följande:
    Det kan ju vara ett alternativ fast hcg kan väl vara högt rätt länge. 
    Ja ring och tjata kanske hjälper. Sjukt att dom inte bara tar in en och kollar på en gång. Det är ju så enkelt att kolla. Hoppas dom är snällare med mig imorgon. 
    Ja att inte ha ont ger ju liiiite hopp. Vill verkligen inte byta tillbaka till BIM-grupp ????
    Hur har det gått för dig? Jag har sovit skitdåligt, ska ringa gyn om en timme och försöka tigga till mig en tid. Blir nog svårt dock eftersom jag inte har ont. 
  • Björkskogen
    Anonym (Lyrka) skrev 2025-03-13 06:02:06 följande:
    Hur har det gått för dig? Jag har sovit skitdåligt, ska ringa gyn om en timme och försöka tigga till mig en tid. Blir nog svårt dock eftersom jag inte har ont. 
    Samma här, sovit kasst. 
    Blöder än. Lite mindre än mens, kommer mest när jag sitter på toan. Dock fått ont, mer åt vänstersidan. Kan knappast bli nekad kontroll då jag har ensidigt ont. 
  • Anonym (Lyrka)
    Björkskogen skrev 2025-03-13 06:38:06 följande:
    Samma här, sovit kasst. 
    Blöder än. Lite mindre än mens, kommer mest när jag sitter på toan. Dock fått ont, mer åt vänstersidan. Kan knappast bli nekad kontroll då jag har ensidigt ont. 

Jag fick en tid i eftermiddag. Pratade för en gångs skull (känns det som) med en varm människa som förstod min oro. Nu börjar ju dock ångesten att faktiskt få veta. 

Hoppas att din smärta släpper snaer, men att du i alla fall får komma på en tidigare kontroll eftersom den är ensidig. Tänker att det är bättre att veta, även om man inte får det svar man önskar. Kram på dig❤️

• Björkskogen
    Anonym (Lyrka) skrev 2025-03-13 08:58:10 följande:

Jag fick en tid i eftermiddag. Pratade för en gångs skull (känns det som) med en varm människa som förstod min oro. Nu börjar ju dock ångesten att faktiskt få veta. 

Hoppas att din smärta släpper snaer, men att du i alla fall får komma på en tidigare kontroll eftersom den är ensidig. Tänker att det är bättre att veta, även om man inte får det svar man önskar. Kram på dig❤️

Ringde bmm men de ringde aldrig upp. Åkte på akuten och fick komma in så sitter och väntar på kontroll. Håller tummarna att det går bra för oss båda idag ❤️
  • Björkskogen

Gjort ul nu. Finns en där inne som lever, vi såg hjärtat och den mäter exakt som den ska v6+6 ❤️🥰. Såg ut som det varit 2 från början och en som stannat av. Kanske den som är på väg ut nu. Risken är dock stor att den drar med sig den som lever oxå. Vi får se. Fick ny tid om 2 veckor. 

• Mirrorball
    Björkskogen skrev 2025-03-13 13:46:48 följande:

Gjort ul nu. Finns en där inne som lever, vi såg hjärtat och den mäter exakt som den ska v6+6 ❤️🥰. Såg ut som det varit 2 från början och en som stannat av. Kanske den som är på väg ut nu. Risken är dock stor att den drar med sig den som lever oxå. Vi får se. Fick ny tid om 2 veckor. 

Åh! Håller tummarna att den stannar kvar ❤️
  • Anonym (Lyrka)
    Björkskogen skrev 2025-03-13 13:46:48 följande:

Åh! Säger som Mirrorball, heja bebisen!❤️ nu håller vi tummarna och tänker positiv!
    På mitt ul såg läkaren en blödning men också ett hjärtslag! Trodde inte att det var sant! Vet inte vad blödningen beror på men hon sa att jag ev kommer blöda lite till för hon såg en liten blodansamling på ultraljudet. 8+5 här (- 1 dag)❤️
  • Björkskogen
    Anonym (Lyrka) skrev 2025-03-13 19:31:25 följande:
    Åh! Säger som Mirrorball, heja bebisen!❤️ nu håller vi tummarna och tänker positiv!
    På mitt ul såg läkaren en blödning men också ett hjärtslag! Trodde inte att det var sant! Vet inte vad blödningen beror på men hon sa att jag ev kommer blöda lite till för hon såg en liten blodansamling på ultraljudet. 8+5 här (- 1 dag)❤️
    Ja jag blev så glad när jag såg den och hjärtat. Va så säker på att det inte skulle vara något där 😭 fantastisk känsla. Googlat lite nu och det verkar gå vägen för många i samma sits. Där det ena stöts ut men det andra stannar kvar. 
  • Copywriter
    Mirrorball skrev 2025-03-12 11:30:18 följande:
    Glömde återkoppla ❤️ såg ett hjärta ticka och är nu i 9+4 🥳
    Grattis! Har väntat på ditt inlägg ❤. Som du säger då är vi bara ett par dagar ifrån varann! Jag är i 9+5/9+6 nu! Visst var det ditt första barn mirrorball? 
  • Mirrorball
    Copywriter skrev 2025-03-13 20:02:14 följande:
    Grattis! Har väntat på ditt inlägg ❤. Som du säger då är vi bara ett par dagar ifrån varann! Jag är i 9+5/9+6 nu! Visst var det ditt första barn mirrorball? 
    Ja! Vårt första ❤️ Är 9+5 idag. Vill bara att kommande veckor ska gå fort. 
Svar på tråden BF Oktober 2025