• Aducia

BF Oktober 2025

Hej

Jag har skapat en Facebookgrupp där vi som har BF i oktober 2025 kan gå med. Sök på den på Facebook. Och vill ni hellre följas åt här i denna tråd, shoot! 

Och grattis allihopa!

N 2019 - L 2020 - I 2023
  • Svar på tråden BF Oktober 2025
  • Björkskogen

Tror jag fått missfall 😭 har normal mensblödning typ. Jävla piss, vi som va så glad 😞

• Anonym (Bebbe)
    Björkskogen skrev 2025-03-12 13:21:54 följande:

Tror jag fått missfall 😭 har normal mensblödning typ. Jävla piss, vi som va så glad 😞

Samma här? 😣💔
    Men ha is i magen, det kan komma blädningar, har du en tid bokad hos bm? Jag ska dit på fredag?
  • Björkskogen
    Anonym (Bebbe) skrev 2025-03-12 14:29:26 följande:
    Samma här? 😣💔
    Men ha is i magen, det kan komma blädningar, har du en tid bokad hos bm? Jag ska dit på fredag?
    Nej men ska ringa på gyn. Men imorgon för vården är kass, finns inga direktnummer utan man får ringa mellan 9-11och bli uppringd. 😞 
  • Mirrorball

Nej vad trist! Håller tummarna för att det är positiva besked ❤️
  • Anonym (Lyrka)

samma här... eller jag blödde igenom mina jeans men nu har det varit lugnare en stund. Vågar dock inte resa mig upp? gyn tar inte emot och den privata som finns närheten av mig har inte tid på flera veckor?olidligt att behöva vänta. Hade du gjort något tidigt ultraljud innan?
  • Björkskogen
    Anonym (Lyrka) skrev 2025-03-12 17:10:26 följande:
    samma här... eller jag blödde igenom mina jeans men nu har det varit lugnare en stund. Vågar dock inte resa mig upp? gyn tar inte emot och den privata som finns närheten av mig har inte tid på flera veckor?olidligt att behöva vänta. Hade du gjort något tidigt ultraljud innan?
    Ja men samma här, ligger i sängen och vill inte kliva upp 😞 
    Nej har mitt första på tisdag. Men ska försöka få komma på gyn ändå imorgon. Vill bara veta vad som händer. 
  • Anonym (Lyrka)
    Björkskogen skrev 2025-03-12 17:18:39 följande:
    Ja men samma här, ligger i sängen och vill inte kliva upp 😞 
    Nej har mitt första på tisdag. Men ska försöka få komma på gyn ändå imorgon. Vill bara veta vad som händer. 
    Hoppas du får en tidigare tid. Hatar den här ovissheten. Jag gick igenom samma i december och orkar inte med den här känslan. Att liksom hoppas hoppas hoppas in i det sista men ändå inte få något svar. 
  • Björkskogen
    Anonym (Lyrka) skrev 2025-03-12 17:28:02 följande:
    Hoppas du får en tidigare tid. Hatar den här ovissheten. Jag gick igenom samma i december och orkar inte med den här känslan. Att liksom hoppas hoppas hoppas in i det sista men ändå inte få något svar. 
    Ja jag har haft ett ma för flera år sen så jag vet vad du menar. Åker hellre upp och får det kollat och att det kanske visar att jag är bara I v5 eller nåt avvikande från vad jag faktiskt är. Då kan man iaf ställa in sig på att det är ett missfall. 
    Konstig blödning iaf, från ingenstans kom det massa blod. Inga klumpar eller så. Inte haft bruna flytningar eller nåt innan. Känner mig gravid. 
    Har inte ont som mensvärk heller.
  • Anonym (Lyrka)
    Björkskogen skrev 2025-03-12 17:34:40 följande:
    Ja jag har haft ett ma för flera år sen så jag vet vad du menar. Åker hellre upp och får det kollat och att det kanske visar att jag är bara I v5 eller nåt avvikande från vad jag faktiskt är. Då kan man iaf ställa in sig på att det är ett missfall. 
    Konstig blödning iaf, från ingenstans kom det massa blod. Inga klumpar eller så. Inte haft bruna flytningar eller nåt innan. Känner mig gravid. 
    Har inte ont som mensvärk heller.
    Håller absolut med! Funderar på om jag ska ta ett test med veckor men vet inte om det kommer göra mig mer eller mindre hoppfull och vad som är bäst. Jag har haft lite mensvärk i veckan, tänkt att det är på grund av att livmodern växer. Men inget idag så kom också som en chock för mig också. Jag ska ringa gyn imorgon igen. Skönt dock att du inte har mensvärk, borde ju vara något positivt i alla fall?!
  • Björkskogen
    Anonym (Lyrka) skrev 2025-03-12 17:42:28 följande:
    Håller absolut med! Funderar på om jag ska ta ett test med veckor men vet inte om det kommer göra mig mer eller mindre hoppfull och vad som är bäst. Jag har haft lite mensvärk i veckan, tänkt att det är på grund av att livmodern växer. Men inget idag så kom också som en chock för mig också. Jag ska ringa gyn imorgon igen. Skönt dock att du inte har mensvärk, borde ju vara något positivt i alla fall?!
    Det kan ju vara ett alternativ fast hcg kan väl vara högt rätt länge. 
    Ja ring och tjata kanske hjälper. Sjukt att dom inte bara tar in en och kollar på en gång. Det är ju så enkelt att kolla. Hoppas dom är snällare med mig imorgon. 
    Ja att inte ha ont ger ju liiiite hopp. Vill verkligen inte byta tillbaka till BIM-grupp ????
Svar på tråden BF Oktober 2025