• Aducia

BF Oktober 2025

Hej

Jag har skapat en Facebookgrupp där vi som har BF i oktober 2025 kan gå med. Sök på den på Facebook. Och vill ni hellre följas åt här i denna tråd, shoot! 

Och grattis allihopa!

N 2019 - L 2020 - I 2023
  • Svar på tråden BF Oktober 2025
  • Anonym (Lyrka)
    Anonym (Mitt första) skrev 2025-04-14 22:03:07 följande:
    Hur gick det för dig? Hoppas att det gick bra. ❤️
    Det gick bra! Allt såg fint ut❤️ Fick svar på prover från BMM, ska äta järntabletter dagligen. Förlorade mycket blod vid mitt MA i vintras, har nog inte riktigt stabiliseras sig än. Hoppas att magen ska må okej ändå!
  • Anonym (Äntligen planera bebis)

Tipsar till er alla att det finns fortfarande gratis babybox att få hem ❤️😀

Här några som jag har hittat som skickas hem 😊
    babypaket.com/

• Väntarpå4an
    Anonym (Lyrka) skrev 2025-04-15 22:05:00 följande:
    Det gick bra! Allt såg fint ut❤️ Fick svar på prover från BMM, ska äta järntabletter dagligen. Förlorade mycket blod vid mitt MA i vintras, har nog inte riktigt stabiliseras sig än. Hoppas att magen ska må okej ändå!
    ❤️❤️❤️ så skönt att allt såg bra ut med bebis
  • Mirrorball

Någon mer som har ont i bihålor? Har ont i dessa och känner mig täpp typ hela tiden vilket gör att ett illamående och huvudvärk framkallas. 

Är i vecka 16.

• Väntarpå4an
    Mirrorball skrev 2025-04-17 10:20:19 följande:

Någon mer som har ont i bihålor? Har ont i dessa och känner mig täpp typ hela tiden vilket gör att ett illamående och huvudvärk framkallas. 

Är i vecka 16.

Jag är extremt täppt också. Är idag vanliga fall beroende av nässpray men detta är en helt ny nivå. Vaknar ofta med huvudvärk. Dock inte känt av en täthet i bihålorna. Är vi v.14
  • 123hejhej
    Mirrorball skrev 2025-04-17 10:20:19 följande:

Är i vecka 16.

Ja samma här!! Så tät hela tiden. Har vanligtvis mycket huvudvärk men det har varit en ny sort det senaste som jag antar hänger ihop med graviditeten😅 
  • Björkskogen

Äntligen min tur på kub imorgon 🥰 v12+4. 
    En pärs att ta sig hit. Hoppas resten av graviditeten går smärtfritt. 
    Illamåendet försvann förra helgen men kom tillbaka igår igen 🥲 

• Annisennn
    Björkskogen skrev 2025-04-21 17:46:11 följande:

Äntligen min tur på kub imorgon 🥰 v12+4. 
    En pärs att ta sig hit. Hoppas resten av graviditeten går smärtfritt. 
    Illamåendet försvann förra helgen men kom tillbaka igår igen 🥲 

Spännande. Är du nervös?
    Ska också göra kub och allra första ultraljudet imorgon.
    Usch då att illamåendet kom tillbaka, hoppas det släpper för dig så du slipper illamående hela graviditeten.
  • Björkskogen
    Annisennn skrev 2025-04-21 17:59:23 följande:
    Spännande. Är du nervös?
    Ska också göra kub och allra första ultraljudet imorgon.
    Usch då att illamåendet kom tillbaka, hoppas det släpper för dig så du slipper illamående hela graviditeten.
    Va jättenervös innan 😂 har lite över 2 h i bil till sjukhuset där det gjordes och jag höll på avlida hela vägen 😅 tur gubben va med. 
    Iaf, allt såg jättebra ut. Livligt sprattel fick vi se 🥰 och fick 1:3500 på trisomi 21. Sen 1:9000 och 1:20000 på de andra minns inte vilken som va vilken . Väldigt nöjd med de siffrorna. 

Svar på tråden BF Oktober 2025