Om du inte får någon respons?
Det finns tre alternativ som jag tänker på.
Antingen
1. Hon kanske njuter sådär. Först kanske hon behöver gå in i sig själv för att hitta känslan, och när den kommer njuter hon. Kanske är din beskrivning inte helt rättvis. Kanske spänner hon sig lite, varierar med att slappna av. Håller andan. Bygger upp.
Jag har svårt att tro att en orgasm bara dyker upp ur "inget"
Hennes sätt att njuta duger inte åt dig. Vad ska hon säga. Hon kanske är nöjd. Hon kanske tycker du gör rätt. I så fall, är det så fel? Tja, om min man frågade vad jag ville, skulle jag säga att jag är nöjd som det är. Inte så konstigt egentligen. Inte så galet som vissa här får det till.
2. Hon fejkar.
3 ibland kan man "pressa fram" en orgasm, fast man varken njuter så mycket, eller är så kåt, men då brukar man ofta behöva spänna sig, men ja det kan vara ett alternativ.
Om jag var du skulle jag i första hand försöka se om du kan se tecken. Andning, sättet som könet sväller, rör sig, hur klitoris och blygdläpparna förändras, hur de rytmiska sammandragningarna ser ut. Hur de känns inuti.
Allt måste inte vara en show. Även det tysta kan vara starkt. Jag skulle tycka att det var intressant och värdefullt.
Kanske är det mest du som tröttnat. Hon har varit så hela tiden, men du har ändrat dig. Plötsligt duger hon inte längre. Kanske har du tappat känslorna. Det kan man få även för en man som visar njutning tydligt, grymtar och låter.
En sak som jag undrar är vad hon gör för dig, och din njutning. Kanske enklare att börja där.
Och som alltid, hur har ni det annars. Älskar ni varandra. Har ni kul ihop. Har ni annan närhet. Ger ni varandra annan fysik njutning. Har ni bra samtal?