IVF 2025
Vilken klinik har ni använt er av?
lycka till alla under sina resor <3
Vilken klinik har ni använt er av?
lycka till alla under sina resor <3
Övertänkandet är riktigt jobbigt, försöker hålla mig så distraherad som möjligt. Har faktiskt gått bättre än vad jag trodde innan, men är ju ?bara? min första gång så kanske blir jobbigare ju fler gånger man gör. Några dagar till klarar vi innan vi vet, och hoppas också för oss båda att vi får plus på stickan och kan följas åt i graviditeten 😍
Jag brukar få finnar/sämre hy under mens, så ja ett av de symptomen som lika gärna skulle kunna vara det också.
Förstår ditt tankesätt. Du får berätta om du bestämmer dig för att tjuvtesta och vilken dag i så fall! Insåg att jag skrev fel dag för testdag, 20/5 har vi.
Vårt embryo hade också börja kläckas, vi bestämmer att det ökar chansen 😁
Hej fina gruppen!
Jag testade idag en dag innan testdag, använde 3 tester och gissa vad?
JAG ÄR GRAVID!!!!! 🥰🥰🥰
Testerna var lika starka som kontrollstrecket och inga spottings har jag haft denna gången.
Åååh vad glad jag är 💕
Fråga,
Är det någon mer som får som lite sveda/svampkänning av cyclogest?
Det kommer och går här...
Tack! 🥰🥰
sen igårkväll har jag haft ett svagt svagt illamående, hoppas det är goda tecken. Vet att inte alla har symptom och är fortfarande så tidigt men man hinner ju bli lite orolig när man inte känner något öht. Hur är det för dig? Har ni fått någon tid för tidigt UL?
@VSGJ2025
Jo ja kom på att ja är lite hungrigare än vanligt!
Det är ju ett gravidtetssymptom, då känner du av något iaf, skönt 😁 jag är en hungrig person av naturen så tror inte jag är extra hungrig nu, men som sagt något lite illamående när jag inte ätit på en stund, särskilt förmiddag 😊 jag går även runt och känner på brösten hela tiden och hoppas de ska kännas lite spända och ömma men nja, det lilla jag känner är nog mest inbillning 😅
jag ska ta cyklogest fram till UL åtminstone, sen får jag besked om när jag ska sluta. Spännande att det är så olika. Men i mitt fall kanske det handlar om att jag gjorde FET i stimulerad cykel, jag ska även ta östrogenet (som stimulerade min slemhinna) fram till minst UL.
Solrosen och VSG, Så himla kul, med plus och planerat UL!! 😍
Jag har hur mycket (milda) symptom som helst, så jag bara hoppas på att det inte är cyclogesten som spökar. På lördag gäller det Hoppas hoppas!
Nu har jag varit på tidigt ultraljud och där såg vi ett hjärta ticka hihi! 😍 allt såg jättebra ut och växer precis som det ska 😊 vecka 7+1 nu
Har fortfarande inga symtom i princip, känner mig inte sugen på mat men har inga problem att äta. Kanske något svagt illamående på morgonen ibland men inte så att det stör mig direkt.
Min testdag är egentligen på måndag, men jag har ju redan testat flera gånger och det är positivt och blir starkare varje dag 😁
Jag tänkte ringa IVF kliniken på fredag och berätta att jag fått positivt. Vad brukar dom tycka om det? Är det okej eller kommer dom ändå vilja ha ett test på måndag?
Jag har svårt att ta ett test och ringa på måndag så är därför..
ser väldigt positivt ut om du frågar mig 😁 kul och grattis igen! ❤️ alltså det skadar ju inte att testa att ringa redan imorgon och förklara situationen. men om det är så att de ändå ber dig vänta till testdag, har du ingen möjlighet alls att smita utan från familjen? Samtalet pågår inte alls länge. Kanske kan du säga att du ska ta ett snabbt jobbsamtal eller boka en tandläkartid eller något? ☺️