Inlägg från: FrökenFräken79 |Visa alla inlägg
  • FrökenFräken79

katt som spyr.

Royal canin har ett foder som heter Sensible 33. Det gav vi våran katt när hon kräktes o hon blev bättre. Men nu har vi gått tillbaka till Eukanuba o d funkar. Katter kan ju visa sitt missnöje genom att kräkas oxå.

• FrökenFräken79

Jag ger mina Eukanuba och dom har fri tillgång till det. Och alltid färskt vatten. Mina får aldrig (nån gång i månaden) burkmat. Och så har d alltid varit. Men Eukanuba funkar på mina katter. den ena kräks nån gång..men d är så lite så hon har säkert bara ätit för mycket..Matvraket

• FrökenFräken79

Elina87 Tyvärr har jag aldrig haft d problemet själv..men dom säger ju att man ska visa katten pinket (i d här fallet sängen) o stoppa ner katten o lådan. Är hon kastrerad ? Fast d är ju mest hankatter som gör så tror jag,men jag är ingen kattexpert på d viset. Hon kanske inte tycker om era nya täcken..katter kan visa missnöje genom att kräkas eller kissa inne. Men jag tror d bästa är att ryta lite till henne o ta med henne in i kattlådan. Jag hoppas d löser sej.

• FrökenFräken79

Elina87: Hoppas att hon glömt bort att dom luktade Inte roligt sånt där. Jag hoppas iaf att det ordnar sej!!

Svar på tråden katt som spyr.