Inlägg från: Anonym (Jj) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jj)

Oron för missfall gör att jag tappar mig själv

Mkay skrev 2025-02-02 17:46:28 följande:

Man kan boka in sig på ultraljud (på privat klinik eller alla klinker? Vi gjorde det på privat klinik) som man betala själv om man vill kolla läget/är orolig. Det gjorde vi efter att jag fått en blödning då det inte är något man blir erbjuden även vid blödning innan man gått över perioden då missfall är som vanligast. Det var skönt att se att allt var som det skulle där inne 

Jag gjorde det min senaste graviditet. Jag har fått två missfall och har precis fått mitt fjärde barn nu. Med andra barnet blödde jag flera gånger och nu med fjärde fick jag en liten blödning i vecka 6. Jag gjorde privat ultraljud i vecka 8+0 och sen igen i vecka 10+2 tror jag det var. Det kostade 900 nånting per gång men kände att det var värt det för att slippa vara så orolig. Såklart tar det inte bort all oro men det hjälper iallafall.
  • Anonym (Jj)
    Anonym (Jj) skrev 2025-02-15 14:57:33 följande:
    Jag gjorde det min senaste graviditet. Jag har fått två missfall och har precis fått mitt fjärde barn nu. Med andra barnet blödde jag flera gånger och nu med fjärde fick jag en liten blödning i vecka 6. Jag gjorde privat ultraljud i vecka 8+0 och sen igen i vecka 10+2 tror jag det var. Det kostade 900 nånting per gång men kände att det var värt det för att slippa vara så orolig. Såklart tar det inte bort all oro men det hjälper iallafall.
    Förlåt såg nu att TS redan hade kollat. Beklagar och hoppas allt går bra för dig TSHjärta
Svar på tråden Oron för missfall gör att jag tappar mig själv