• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (nn)
    Anonym (T) skrev 2025-02-05 23:19:43 följande:
    Tyst nu luder, de vuxna pratar nu.. 
    Anmäld för femte gången. Och återigen visar du hur autistiska efterblivna män verkligen fungerar genom dina grova personangrepp. Man kan bara hoppas och tro att du förblir ensam och isolerad för resten av livet. Du förtjänar inget annat.
  • Anonym (nn)
    Anonym (T) skrev 2025-02-05 23:22:56 följande:
    Oj, är det så man beter sig mot autistiska personer? Du är snäll du. 

Hade pappa din fullt upp med att pilla på dig så du fick aldrig lära dig att man ej ska trakassera folk? 
    Fast du är ju den enda som beter dig autistiskt och trakasserar här med dina grova personpåhopp. Anmäld för sjunde gången och förhoppningsvis blir du bannad från forumet för gott denna gång.
  • Anonym (nn)
    Anonym (?) skrev 2025-02-05 23:24:10 följande:
    Detta blir mitt sista svar till dig innan jag återgår till ämnet, Detta enbart för att jag inte accepterar att bli pissad på för att jag är man.
    Du vet inte vem jag är, du vet inte HUR jag är men ändå dömer du mig p.g.a mitt kön.
    Jag hade mitt livs kärlek som blivit misshandlad och våldtagen av den hon då var gift med. Blev gravid och åter misshandlad till prematur födsel som barnet inte överlevde. Uppförsbacke men vi klarade det.
    Mitt nästa ex hade klara problem med självkänsla vilket mynnade ut i framför allt psykisk men även fysisk misshandel. Kom in i badrummet och sparkade på mig när jag bytte blöja på vår dotter.
    Min nuvarande särbo blev i ungdomen misshandlad, våldtagen i alla hål och senare gift med en snubbe som antingen var på jobbet eller i garaget. Kunde komma in och laga mat åt sig själv, inte sina barn eller sin fru och sedan gå tillbaka till garaget.Hon fick sköta allt.
    Alla män tycks ju vara samma enligt dig
    Du har som sagt ingen aning hur jag stöttat och levt med mina kvinnor.
    Vet inte varför jag skriver detta för du lär ju inte varken förstå eller acceptera.
    Med din inställning verkar du vara väldigt skadad av ....något.

Kan vi nu lämna genusproblemet och återgå till ämnet?
    Du behöver inte komma med en massa onödiga utläggningar om dig själv.

Jag pratade inte om dig överhuvudtaget utan om autistiska män i grupp. Något som jag redan i denna tråd fått bekräftat hur de sannerligen beter sig mot andra människor, bevisat av en sjuk typ som attackerar mig med grova personangrepp och fortsätter bevisa hur såna män verkligen fungerar. 

Och statistiken talar fortfarande sitt tydliga språk kring vilka de är som begår alla brott i stort sett och det är inte kvinnor.
  • Anonym (nn)
    Anonym (T) skrev 2025-02-05 23:27:12 följande:
    Men herregud, käften luder... Du sitter och snackar skit om ett kön så fort dom tittar bort... Det är inte ett dugg synd om dig för att du hade en farsa som höll på att pilla på dig. 

Far åt helvete där du hör hemma istället. Du är otrevlig när du vräker ur dig dina cp teorier om andra nu här inne och du är otroligt jävla störd.. 
    Och återigen visar du prov på er sanna natur. Du är anmäld för sjunde gången och förstår tydligen inte konsekvenstänk. Du kommer att bli avstängd för dina grova personpåhopp. Du är sjuk.
  • Anonym (nn)
    Anonym (T) skrev 2025-02-05 23:30:48 följande:
    Men sätt dig inte o attackera folk ifrån första början och sen börja låtsas att du inte attackerat män först... 
    Jag har inte attackerat någon enskild person. Du är den enda som gjort detta och du fortsätter bevisa vad din grupp är för typ. Du är anmäld igen för grova personpåhopp. 
  • Anonym (nn)
    Anonym (?) skrev 2025-02-05 23:35:06 följande:
    När argumenten tar slut så anmäler man....
    Jag har redan lagt fram mina argument. När en sjuk typ som han attackerar mig med grova personpåhopp så kommer jag självklart att anmäla. Typiskt också att du tar en psyksjuk kvinnohatares parti här. Säger en del om dig också.
  • Anonym (nn)
    Anonym (T) skrev 2025-02-05 23:36:22 följande:
    Du har suttit och attackerat män nu, under flera jävla sidor... Och börjar anmäla så fort som du får motthugg... 

Att du vill hata män skiter jag fullständigt i... Jag har nämligen ingenting att göra med att du blev pillad på som ung... 
    Nej. Jag har inte attackerat män som större grupp. Du är den enda här som kommit med grova personangrepp mot mig och detta kommer du att bli både avstängd och bannlyst för. Men som sagt. Din låga sort kommer aldrig att förstå detta med sociala färdigheter och regler som sagt.
  • Anonym (nn)
    Anonym (T) skrev 2025-02-05 23:40:30 följande:
    Det har du visst det sluta ljug.. 
    Jag ljuger inte. Din usla läsförmåga kan jag inte göra något åt. 
  • Anonym (nn)
    Anonym (Galet) skrev 2025-02-05 23:42:03 följande:

Vad har autism med psykopati att göra? Två helt skilda saker. Autister känner empati vilket inte psykopater gör. 

Troligen ASPD/depression/psykopati och inte autism.

Nej, autistiska män har svårare med empati och med det sociala i allmänhet.
  • Anonym (nn)
    Anonym (T) skrev 2025-02-05 23:42:05 följande:
    Du sitter här och spammar inlägg efter inlägg om "män män män, ööööh männen måste dö.." 

Fattar inte att du bara misshandlar massa människor som aldrig skulle gjort dig något. 

Fucking narcissist som tror att du är alla mäns lilla centrum.. 

De flesta (förutom din pappa då) skulle inte ta i dig med tång.
    Nej, den enda narcissist som sprider hat mot enskilda personer här är du och du fortsätter visa med all tydlighet vem den psyksjuke är här. Anmäld igen och bannad inom kort förhoppningsvis.
  • Anonym (nn)
    Anonym (?) skrev 2025-02-05 23:49:22 följande:
    Vems parti har jag tagit?
    Du är ju helt rabiat.
    Öppnade mig i ett sista svar men du kan helt enkelt inte sluta pissa på andra.
    Varför är du så arg?
    Vill ingen annan kvinna ha dig?
    Vad är det ens för en fråga? Jag och min familj blir utsatt för grova personpåhopp här i tråden av en uppenbart psyksjuk typ och detta får jag inte reagera på? Vad är ditt eget problem som inte inser hur vidrigt detta är? Rent kvinnohat tänker jag inte bortse ifrån om ni tror detta.

Nej, den enda rabiata här är den sjuka kvinnohataren T, ingen annan. Han är den enda här som "pissar" på andra medlemmar.
Svar på tråden Skolskjutning