• Anonym (Vvvvvv)

Ville han bara ligga?

En kille frågade om jag vill dricka kaffe hos honom. Notera att vi aldrig träffats. Säger att vi kan träffas ute och han säger att det är kallt då säger jag att vi får avvakta tills det blir varmare. Han säger ok bara. 

Finns ju fikaställen om inget. Han tog bort mig efter det.

• Svar på tråden Ville han bara ligga?
  • Anonym (Vvvvvv)
    Zoegazz skrev 2025-02-06 11:02:16 följande:

Ja han ville bara ligga.

Det var nu imorse han ville jag skulle komma över på morgonkaffe. 
  • Anonym (Ja)
    Anonym (Vvvvvv) skrev 2025-02-06 11:10:35 följande:
    Det var nu imorse han ville jag skulle komma över på morgonkaffe. 
    Ja du vet, sex har man alla tider på dygnet...
  • Anonym (Vvvvvv)
    Anonym (Ja) skrev 2025-02-06 11:15:58 följande:
    Ja du vet, sex har man alla tider på dygnet...
    Jag vet men menade mer för han frågar om att komma hem till honom trots vi inte setts, med ursäkten att det är kallt.
  • Anonym (Puh!)

Oseriös fetloser som enbart ville utnyttja dig för en natt. Manliga slampor utan hjärta är inget att ha. Var glad att du slipper honom och att han avslöjade sin loserstatus såpass tidigt.

En första träff bör aldrig ske i någons hem överhuvudtaget. Det är en säkerhetsrisk samt en stor  redflag.

• Anonym (Vvvvvv)
    Anonym (Puh!) skrev 2025-02-06 11:28:04 följande:

Oseriös fetloser som enbart ville utnyttja dig för en natt. Manliga slampor utan hjärta är inget att ha. Var glad att du slipper honom och att han avslöjade sin loserstatus såpass tidigt.

En första träff bör aldrig ske i någons hem överhuvudtaget. Det är en säkerhetsrisk samt en stor  redflag.

Det var imorse, inte natt.
  • Anonym (M)

Du kunde ju själv ha föreslagit ett fikaställe då, varför är det hans uppgift? Han kan ju ha tolkat dig som att du inte var så intresserad av att träffas, som säger bara nej med någon ursäkt.

• Anonym (Vvvvvv)
    Anonym (M) skrev 2025-02-06 11:43:27 följande:

Du kunde ju själv ha föreslagit ett fikaställe då, varför är det hans uppgift? Han kan ju ha tolkat dig som att du inte var så intresserad av att träffas, som säger bara nej med någon ursäkt.

Jag sade ju att vi kan ses ute. Inte mitt problem om han är trög.
  • Anonym (M)
    Anonym (Vvvvvv) skrev 2025-02-06 11:54:44 följande:
    Jag sade ju att vi kan ses ute. Inte mitt problem om han är trög.
    Så han kan alltså ha varit trög istället för att bara vilja ligga.
  • Anonym (Puh!)
    Anonym (Vvvvvv) skrev 2025-02-06 11:40:53 följande:
    Det var imorse, inte natt.
    Spelar ingen roll vilken tid på dygnet. Att träffas ensamma i någons hem för första gången är oklokt och potentiellt farligt.
Svar på tråden Ville han bara ligga?