• Anonym (Vvvvvv)

Ville han bara ligga?

En kille frågade om jag vill dricka kaffe hos honom. Notera att vi aldrig träffats. Säger att vi kan träffas ute och han säger att det är kallt då säger jag att vi får avvakta tills det blir varmare. Han säger ok bara. 

Finns ju fikaställen om inget. Han tog bort mig efter det.

• Svar på tråden Ville han bara ligga?
  • Anonym (M)
    Anonym (Puh!) skrev 2025-02-06 12:09:31 följande:
    Spelar ingen roll vilken tid på dygnet. Att träffas ensamma i någons hem för första gången är oklokt och potentiellt farligt.
    Det är lika farligt efter ett antal gånger, du kan aldrig veta vem som manipulerar dig.
  • Anonym (Vvvvvv)
    Anonym (M) skrev 2025-02-06 12:06:33 följande:
    Så han kan alltså ha varit trög istället för att bara vilja ligga.
    Både och
  • Anonym (M)
    Anonym (Vvvvvv) skrev 2025-02-06 12:22:55 följande:
    Både och
    Det vet inte du. Det var du som ville avvakta istället för att föreslå ett fikaställe som du egentligen ville. Varför ska han bry sig om dig mer? Du verkar faktiskt jättetråkig med det beteendet.
  • Anonym (Puh!)
    Anonym (M) skrev 2025-02-06 12:13:54 följande:
    Det är lika farligt efter ett antal gånger, du kan aldrig veta vem som manipulerar dig.
    Fast nånstans får man ju dra en gräns vid sin egen oro. Annars skulle det inte bildas några par överhuvudtaget.

En god idé kan ju vara att man lär känna varann på djupet, innan det blir dags att släppa in någon i sitt hem och även i sin kropp. 
  • Anonym (Vvvvvv)
    Anonym (M) skrev 2025-02-06 12:25:50 följande:
    Det vet inte du. Det var du som ville avvakta istället för att föreslå ett fikaställe som du egentligen ville. Varför ska han bry sig om dig mer? Du verkar faktiskt jättetråkig med det beteendet.
    Jättetråkig för jag inte vill ses hemma och föreslår ute? Ville avvakta när han påpekade det var kallt. Han kunde tänkt till om han är man nog och intresserad men han ville bara ligga. Du verkar också rätt trög då du inte kopplar det hela.
  • Anonym (Vvvvvv)
    Anonym (Puh!) skrev 2025-02-06 12:29:33 följande:
    Fast nånstans får man ju dra en gräns vid sin egen oro. Annars skulle det inte bildas några par överhuvudtaget.

En god idé kan ju vara att man lär känna varann på djupet, innan det blir dags att släppa in någon i sitt hem och även i sin kropp. 
    Håller med!
  • Anonym (A)
    Anonym (M) skrev 2025-02-06 12:13:54 följande:
    Så du umgås aldrig med folk hemma?
  • Anonym (M)
    Anonym (Vvvvvv) skrev 2025-02-06 12:43:43 följande:
    Jättetråkig för jag inte vill ses hemma och föreslår ute? Ville avvakta när han påpekade det var kallt. Han kunde tänkt till om han är man nog och intresserad men han ville bara ligga. Du verkar också rätt trög då du inte kopplar det hela.
    För att du ville avvakta! Varför skulle han då vilja bry sig om dig mer? Inte konstigt att han avslutar kontakten.
  • Anonym (M)
    Anonym (A) skrev 2025-02-06 12:45:34 följande:
    Så du umgås aldrig med folk hemma?
    Jo det händer.
  • Anonym (Ja)
    Anonym (Vvvvvv) skrev 2025-02-06 11:19:57 följande:
    Jag vet men menade mer för han frågar om att komma hem till honom trots vi inte setts, med ursäkten att det är kallt.
    Jag vet inte vad det är du inte fattar men han ville bara ligga och han använde kylan som en ursäkt.
Svar på tråden Ville han bara ligga?