Inlägg från: Anonym (Vvvvvv) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vvvvvv)

Ville han bara ligga?

En kille frågade om jag vill dricka kaffe hos honom. Notera att vi aldrig träffats. Säger att vi kan träffas ute och han säger att det är kallt då säger jag att vi får avvakta tills det blir varmare. Han säger ok bara. 

Finns ju fikaställen om inget. Han tog bort mig efter det.

• Svar på tråden Ville han bara ligga?
  • Anonym (Vvvvvv)
    Zoegazz skrev 2025-02-06 11:02:16 följande:

Ja han ville bara ligga.

Det var nu imorse han ville jag skulle komma över på morgonkaffe. 
  • Anonym (Vvvvvv)
    Anonym (Ja) skrev 2025-02-06 11:15:58 följande:
    Ja du vet, sex har man alla tider på dygnet...
    Jag vet men menade mer för han frågar om att komma hem till honom trots vi inte setts, med ursäkten att det är kallt.
  • Anonym (Vvvvvv)
    Anonym (Puh!) skrev 2025-02-06 11:28:04 följande:

Oseriös fetloser som enbart ville utnyttja dig för en natt. Manliga slampor utan hjärta är inget att ha. Var glad att du slipper honom och att han avslöjade sin loserstatus såpass tidigt.

En första träff bör aldrig ske i någons hem överhuvudtaget. Det är en säkerhetsrisk samt en stor  redflag.

Det var imorse, inte natt.
  • Anonym (Vvvvvv)
    Anonym (M) skrev 2025-02-06 11:43:27 följande:

Du kunde ju själv ha föreslagit ett fikaställe då, varför är det hans uppgift? Han kan ju ha tolkat dig som att du inte var så intresserad av att träffas, som säger bara nej med någon ursäkt.

Jag sade ju att vi kan ses ute. Inte mitt problem om han är trög.
  • Anonym (Vvvvvv)
    Anonym (M) skrev 2025-02-06 12:06:33 följande:
    Så han kan alltså ha varit trög istället för att bara vilja ligga.
    Både och
  • Anonym (Vvvvvv)
    Anonym (M) skrev 2025-02-06 12:25:50 följande:
    Det vet inte du. Det var du som ville avvakta istället för att föreslå ett fikaställe som du egentligen ville. Varför ska han bry sig om dig mer? Du verkar faktiskt jättetråkig med det beteendet.
    Jättetråkig för jag inte vill ses hemma och föreslår ute? Ville avvakta när han påpekade det var kallt. Han kunde tänkt till om han är man nog och intresserad men han ville bara ligga. Du verkar också rätt trög då du inte kopplar det hela.
  • Anonym (Vvvvvv)
    Anonym (Puh!) skrev 2025-02-06 12:29:33 följande:
    Fast nånstans får man ju dra en gräns vid sin egen oro. Annars skulle det inte bildas några par överhuvudtaget.

En god idé kan ju vara att man lär känna varann på djupet, innan det blir dags att släppa in någon i sitt hem och även i sin kropp. 
    Håller med!
  • Anonym (Vvvvvv)
    Anonym (Puh!) skrev 2025-02-07 13:31:11 följande:
    Då tycker vi olika. För mig räcker det inte med ett par veckor innan man lärt känna någon på djupet. Jag skulle aldrig ligga med någon förrän jag vet att den människan är en fin person som jag är kompatibel med. Sånt tar tid innan man vet säkert.

Men du har din standard och jag har min. Tur att vi inte behöver dejta varandra. 
    Jag tänker som du. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Vvvvvv)
    Anonym (Puh!) skrev 2025-02-07 13:55:40 följande:
    Skönt att veta att det finns åtminstone en kvinna till med samma principer som en själv.

Och nej - jag är inte religiös. Inte för att det är nåt fel i att vara det. Vet bara att det argumentet ofta används som ett vapen mot oss som inte vill ge våra kroppar till främmande män vi knappt känner. Det är inte bara troende kvinnor som tänker på det sättet.
    Inte heller seriös men enligt många är det ok att ligga direkt men vill man inte det, ja då är det något fel på oss som bara ligger om vi är kära och älskar. Strunt i de, många är hjärntvättade av all media och USA osv. Folk har inget vett längre och tänker inte med sin egna hjärna. 
  • Anonym (Vvvvvv)
    Anonym (Vvvvvv) skrev 2025-02-08 03:29:40 följande:
    Inte heller seriös men enligt många är det ok att ligga direkt men vill man inte det, ja då är det något fel på oss som bara ligger om vi är kära och älskar. Strunt i de, många är hjärntvättade av all media och USA osv. Folk har inget vett längre och tänker inte med sin egna hjärna. 
    Menade religiös*
Svar på tråden Ville han bara ligga?