• Anonym (M)

Ville han bara ligga?

Du kunde ju själv ha föreslagit ett fikaställe då, varför är det hans uppgift? Han kan ju ha tolkat dig som att du inte var så intresserad av att träffas, som säger bara nej med någon ursäkt.

• Anonym (M)
    Anonym (Vvvvvv) skrev 2025-02-06 11:54:44 följande:
    Jag sade ju att vi kan ses ute. Inte mitt problem om han är trög.
    Så han kan alltså ha varit trög istället för att bara vilja ligga.
  • Anonym (M)
    Anonym (Puh!) skrev 2025-02-06 12:09:31 följande:
    Spelar ingen roll vilken tid på dygnet. Att träffas ensamma i någons hem för första gången är oklokt och potentiellt farligt.
    Det är lika farligt efter ett antal gånger, du kan aldrig veta vem som manipulerar dig.
  • Anonym (M)
    Anonym (Vvvvvv) skrev 2025-02-06 12:22:55 följande:
    Både och
    Det vet inte du. Det var du som ville avvakta istället för att föreslå ett fikaställe som du egentligen ville. Varför ska han bry sig om dig mer? Du verkar faktiskt jättetråkig med det beteendet.
  • Anonym (M)
    Anonym (Vvvvvv) skrev 2025-02-06 12:43:43 följande:
    Jättetråkig för jag inte vill ses hemma och föreslår ute? Ville avvakta när han påpekade det var kallt. Han kunde tänkt till om han är man nog och intresserad men han ville bara ligga. Du verkar också rätt trög då du inte kopplar det hela.
    För att du ville avvakta! Varför skulle han då vilja bry sig om dig mer? Inte konstigt att han avslutar kontakten.
  • Anonym (M)
    Anonym (A) skrev 2025-02-06 12:45:34 följande:
    Så du umgås aldrig med folk hemma?
    Jo det händer.
  • Anonym (M)
    Anonym (Handtralla) skrev 2025-02-06 18:53:14 följande:
    Sant, men de som bara är ute efter snabbt sex har troligen tappat tålamodet  för längesen då.
    Nu handlade det dock om att det skulle vara farligt, och farliga människor kan gå långt för att sätta sina onda planer i verket.
  • Anonym (M)
    Ezmeraldah skrev 2025-02-07 15:45:08 följande:
    Tror du att TS missade drömprinsen? 
    Knappast hennes drömprins då hon vill ha en tankeläsare som skulle förstå att hon ville att han skulle föreslå fikaställe.
  • Anonym (M)
    Ezmeraldah skrev 2025-02-07 15:54:00 följande:
    Hahaha ja herregud vilka höga krav hon ställer! Ska en kille klara av att föreslå en träff nån annanstans än hemma hos honom? Eller behöva vänta till nån annan dag? Ska han behöva klä på sig och gå ut och dessutom betala sitt eget kaffe? Nä nu går det väl ändå för långt?! 
    Hon föreslog det inte heller, utan valde att säga de skulle avvakta.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (M)

TS har inte gjort bättre än honom?ändå är det han som får skulden. Men men det är inte han som klagar över situationen, han har gått vidare men det är ju också det som stör TS. Då känns det gott med alla som sitter och håller med om att han är idioten.

• Anonym (M)
    Ezmeraldah skrev 2025-02-07 21:43:50 följande:
    Han tog bort henne från fb när hon ville skjuta upp träffen till en annan dag. 
    Det var inte så hon uttryckte det.
  • Anonym (M)
    Aliona skrev 2025-02-08 15:55:25 följande:

Förlåt ts, om jag kapade din tråd när jag gick in i sidospåret. 

Jag vet inte om han bara ville ligga. Det verkar så. Oavsett vilket så tog han bort dig när han inte fick som han ville, och då är han inget att ha. Bara bra att du fick det klart så snabbt, så kan du se dig om efter en vettigare person. 

Eller så tog han bort henne då hon verkar astråkig då hon inte kom med något bättre förslag efter att ha ratat hans.
  • Anonym (M)
    Goneril skrev 2025-02-08 09:04:17 följande:
    Du har klargjort din synpunkt, jag respekterar den även om jag inte förstår den. För njutningen, för det är njutning saken gäller, krävs att man lär känna varann och det lär ni ju inte göra under en enda träff. Möjligtvis är du så rutinerad och så medveten att du kan styra honom till din njutning på en gång utan att förspilla någon tid. Det hela är en generationsfråga, otvivelaktigt. I termer av ONS talade man inte för 30 - 40 år sedan. Innan tillförlitliga preventivmedel fanns och innan abort var möjlig kunde man inte resonera som du.                                                                                                                            Nu på äldre dar, inte längre frisk, är jag så lycklig över min särbo som gör allt för mig. Fönsterputsning är en kärleksgärning och allt annat som han gör för mig, vissa saker med glimten i ögat, alla är guld värda. Svåra saker upplever vi tillsammans. 
    Nu är det inte du som bestämmer vad som är njutning för andra eller om man får bättre och längre orgasm med den man älskar eller med en främling. Du verkar väldigt inskränkt.
  • Anonym (M)
    Anonym (Elsa) skrev 2025-02-08 16:05:17 följande:
    Men avvakta tills det blir varmare? I vår då menar du? Skrev du att bi kunde gå till ett fik? Jag skulle inte nödvändigtvis tolka honom som att han vill ligga bara. Men du svarar att du vill ses ute, han tycker det är kallt, du skriver att nu kan vänta tills det blir varmare ?? 

Jag tolkar dig som intresserad.... Men det är ju bara min tolkning utifrån.
    Intresserad? TS har väl snarare visat upp för honom att hon inte var speciellt intresserad
  • Anonym (M)
    Anonym (Elsa) skrev 2025-02-08 16:19:47 följande:
    Ja jag ser nu att jag skrivit fel ska självklart vara ett o framför intresserad. Ts verkar väldigt ointresserad. Tack för att du märkte 
    Ja ok, ja precis, inte direkt konstigt att han väljer att gå vidare då.
  • Anonym (M)
    Aliona skrev 2025-02-08 16:30:17 följande:
    Nu föreslog hon ju att de kunde ses ute,
    men visst, så kan det också vara. Oavsett vilket så är det ingen som ta bör ägna mer tanke åt. 

Bättre förslag, var vad jag skrev, det skulle jag inte kalla för ett bättre förslag. Jo TS bör ägna lite mer tanke åt hur hennes beteende framstår om hon vill att män ska vara intresserade.

Svar på tråden Ville han bara ligga?