Ville han bara ligga?
Du kunde ju själv ha föreslagit ett fikaställe då, varför är det hans uppgift? Han kan ju ha tolkat dig som att du inte var så intresserad av att träffas, som säger bara nej med någon ursäkt.
Du kunde ju själv ha föreslagit ett fikaställe då, varför är det hans uppgift? Han kan ju ha tolkat dig som att du inte var så intresserad av att träffas, som säger bara nej med någon ursäkt.
TS har inte gjort bättre än honom?ändå är det han som får skulden. Men men det är inte han som klagar över situationen, han har gått vidare men det är ju också det som stör TS. Då känns det gott med alla som sitter och håller med om att han är idioten.
Förlåt ts, om jag kapade din tråd när jag gick in i sidospåret.
Jag vet inte om han bara ville ligga. Det verkar så. Oavsett vilket så tog han bort dig när han inte fick som han ville, och då är han inget att ha. Bara bra att du fick det klart så snabbt, så kan du se dig om efter en vettigare person.
Bättre förslag, var vad jag skrev, det skulle jag inte kalla för ett bättre förslag. Jo TS bör ägna lite mer tanke åt hur hennes beteende framstår om hon vill att män ska vara intresserade.