Säga till flickvän att jag inte vill ha en son
Alla abortivrare här på forumet skulle säga att hon har rätt att göra abort för vilken anledning hon vill, och blir ni överens i denna fråga så är det väl ok då.
Alla abortivrare här på forumet skulle säga att hon har rätt att göra abort för vilken anledning hon vill, och blir ni överens i denna fråga så är det väl ok då.
Kul att du inte vill ha en son som ser ut som dig. Fun fact! Jag vet flera tjejer som är på pricken lik sin far. Och killar som är lika sin mor.
Är det inte lika synd om en framtida eventuell dotter som en son om de ser ut som dig i så fall? Var glad för och om du kan få barn istället.
Undantaget är om man bär på genetiska sjukdomar, då kan abort vara ett alternativ. Inte ditt utseende. Tänk på din flickvän också som är ihop med dig på grund av hur du är och ser ut. Vad ska hon tro?
Sen är det inte säkert att en son kommer bli kort bara för att du är det. Kolla på andra släktingar också.
Jag känner för övrigt ett par där båda är korta och faktiskt mor och farföräldrar är inte heller speciellt långa. Men dottern blev en jätte typ
Nu handlade det om att lova att göra en abort.
Och det är du som pratar om att lita på svar, dvs att det är ett löfte man avger. Men nu förstår du helt plötsligt att man inte kan lova att göra abort om det blir fel kö. Bra.