• Anonym (I)

Hur tolka intention

Var på en dejt med en kille. En första dejt. Han hörde av sig efter och frågade om jag kommit hem osv och att det var en bra dejt och att den hade blivit ännu bättre om den avslutades med en kyss. 
    Är han intresserad ?

• Svar på tråden Hur tolka intention
  • Anonym (t)

nä han avskydde att vara på dejt med dig

• Tecum

Om jag sagt så efter en dejt hade jag varit intresserad.

• Anonym (Yxskaft)

Om du ska anlita spåkärringar så är FL inte rätt plats. Och de funkar ändå inte.

• Anonym (I)
    Lynx123 skrev 2025-02-09 20:59:08 följande:

Låter lite slemmigt....

Vad menar du ?
  • Lynx123
    Anonym (I) skrev 2025-02-09 23:38:45 följande:
    Vad menar du ?
    Det var en första dejt så att komma med sådana kommentarer låter lite pushigt och gränslöst. Som att han redan gnäller för att han inte fått ut något fysiskt av dejten. Inte särskilt gentlemannamässigt. Ett "tack för en fin dejt" hade låtiti mycket trevligare. Jag hade.nog tvivlat på hans intentioner.
  • Anonym (I)
    Lynx123 skrev 2025-02-10 04:29:28 följande:
    Det var en första dejt så att komma med sådana kommentarer låter lite pushigt och gränslöst. Som att han redan gnäller för att han inte fått ut något fysiskt av dejten. Inte särskilt gentlemannamässigt. Ett "tack för en fin dejt" hade låtiti mycket trevligare. Jag hade.nog tvivlat på hans intentioner.
    När vi precis möttes upp så sträckte jag fram handen för att presentera mig då vi gör så i min kultur även på dejt om vi aldrig träffat personen innan, förklarade det för honom men dejten avslutades med att vi kramade varandra.
  • Lynx123
    Anonym (I) skrev 2025-02-10 07:02:36 följande:
    När vi precis möttes upp så sträckte jag fram handen för att presentera mig då vi gör så i min kultur även på dejt om vi aldrig träffat personen innan, förklarade det för honom men dejten avslutades med att vi kramade varandra.
    Då blir ju hans slutkommentar ännu mer gränslös...
  • Anonym (I)
    Lynx123 skrev 2025-02-10 07:54:01 följande:
    Då blir ju hans slutkommentar ännu mer gränslös...
    Han nämnde att skaka hand är friendzona. Men jag förklarade sen att det inte är så på en första dejt i min  kultur när man precis möter varandra, men sen mot slutet om det går bra kan man ju krama och därför fick han en.
Svar på tråden Hur tolka intention