Anonym (Ardna) skrev 2025-02-24 17:30:28 följande:
Håller tummarna att det är er månad! 10-11 dagar är ändå möjligt, även om det är åt det kortare hållet av vad som är okej ❤️ Jag hade 11-12 dagar innan sonen. Har ni barn innan? Om inte kan du försöka tjata på din vårdcentral att du vill kolla upp det + sköldkörteln för att förebygga missfall.
Kan tipsa om fertility friend, den ger ett kors som visar dagen för äl om man tempar så slipper man hitta det själv ☺️
Hoppas kroppen lurar dig och det är ett plus på väg istället för mens 🤞 Hade du längre lutealfas innan ma? Beklagar verkligen, hoppas ni får er regnbåge snart! Jag var knäckt efter ett ma innan första barnet, fick remiss till psykolog efter ett tag hos kurator. Var till stort stöd med oron när vi ett år senare blev gravida igen 🙏
Så fint, tack för pepp, verkligen 😭❤️❤️
vi har två barn sen innan, födda 11 och 14 så hjälp lär jag inte få.. men funderar o kolla upp min nivåer, det borde man ju få..
tack för tips, använder flo men den verkar inte som den bästa Appen..
jag hann bara få en mens efter p-piller i augusti innan jag blev gravid så fick aldrig nån koll på faserna innan.. har ätit p-piller sen 2014.. kanske det blir bättre med tiden ❤️ hoppas på Oss alla ❤️