• Zozoi

BIM Mars 2025

Stort grattis till alla plus i tråden! ❤️

Nu håller jag tummarna för alla oss andra 🙏

• Zozoi
    Lorainza skrev 2025-03-03 06:42:53 följande:

Det är en så speciell känsla när det digitala testet äntligen bekräftar det, plötsligt blir det så verkligt. Nu vågar jag äntligen lita på det!!🥹

Kommer hänga kvar i tråden och följa er andra, och hålla tummarna för att det dyker upp många plus nu under mars!❤️

Stort grattis, så fantastiskt! 🙌❤️
  • Zozoi
    Anonym (Azil) skrev 2025-03-04 08:04:04 följande:

Vad är det som skeeeer? Är BIM +1 idag och fick resultatet nedan. Det är läst inom rätt tid, men är ju inte lika ?skarp? hela vägen. Ogiltigt?
    Det där känns väl som ett solklart plus? Grattis! ☺️
  • Zozoi

Alla ni som har BIM runt 13-14 som mig, när tänker ni börja testa? 🥰

• Zozoi
    Juli1990 skrev 2025-03-05 11:06:20 följande:
    Har bim 13-14/3 och har tänkt hålla mig till mensen kommer dvs kommer mensen inte tar jag test. Orkar inte med besvikelsen igen av ett blankt test. Såklart blir ju mensen också en besvikelse, men ska försöka hålla mig till min plan! 
    Sant! Jag har 3 test liggandes hemma så jag ska försöka hålla mig så länge som möjligt. Blir väl eventuellt ett test i början av nästa vecka för min del. Har inget testa tidigt hemma så är väl kanske ingen idé att slösa ändå. Även fast det är svårt att hålla sig.

Håller tummarna för oss båda ❤️❤️
  • Zozoi

Alla ni som plussat hittills, hade ni några symtom innan BIM eller var det första tecknet positivt graviditetstest? Det är alltid spännande och höra 🤗

• Zozoi
    Anonym (blomman) skrev 2025-03-06 10:09:47 följande:

BIM idag men ingen menskänsla i sikte. Brukar få värk i magen dagarna innan men inte märkt av något alls. Negativt graviditetstest i söndags. Vill inte få upp hoppet så intalar mig själv att mensen säkert är på g. Men lite sugen på att ta ett nytt test är man ju! Även om jag inte har några känningar av att jag skulle vara gravid. Kanske ska man ta ett test framåt dagen fastän det inte är morgonurin. Eller bara vänta ut dagen och ta ett imorgon bitti istället. Tuffa beslut 😅

Ta ett nytt! Spännande ju 😍
  • Zozoi

3-4 dagar innan BIM men skymtar jag något där? Jag måste seriöst fråga här för när man letar plus så ser man linjer som inte finns 😂 Fått spök så många gånger så vågar liksom aldrig tro på varken test eller min egna förmåga att avgöra om man skymtar något eller inte. Hoppas bildkvalitén är okej.

• Zozoi
    AngieF skrev 2025-03-11 11:43:27 följande:

Negativt graviditetstest idag på ÄL+10, BIM beräknad på torsdag/fredag. Vet att det är tidigt och försöker verkligen tänka att det inte är för sent förens mensen faktiskt kommer. Men fan vad svårt det är att hålla hoppet uppe!! 

Jag har samma BIM som dig. Jag la ju upp bild igår och jag såg själv efter uppladdat foto att man inte kunde se något streck där, bild kvaliten blir så kass här.

Jag tror att det eventuellt var mina line-eyes som ville se ett streck men jag vet fortfarande inte. Såg efter att det testet jag tog ska tas en dag efter beräknad, så är inte pålitligt. Har ett testa tidigt hemma liggandes men tror att jag avvaktar tills imorgon alternativt torsdag.

Håller tummarna att det bara var för tidigt för test, hoppas mensen håller sig undan för oss båda! ❤️
  • Zozoi
    AngieF skrev 2025-03-11 12:33:50 följande:
    Nej men det är sjukt vad en får line-eyes! Tittade på testet ur alla möjliga vinklar och ljus och försökte lista ut om det var någon skugga där eller ej.. Känner jag mig själv rätt kommer jag inte kunna avstå från att testa from nu tills mensen är här så det lär bli ett nytt test imorgon haha.. 
    Jag hoppas det för oss båda jag med❤️
    Spännande med nytt test imorgon. Uppdatera oss 😍
Svar på tråden BIM Mars 2025