BIM Mars 2025
Stort grattis till alla plus i tråden! ❤️
Nu håller jag tummarna för alla oss andra 🙏
Stort grattis till alla plus i tråden! ❤️
Nu håller jag tummarna för alla oss andra 🙏
Det är en så speciell känsla när det digitala testet äntligen bekräftar det, plötsligt blir det så verkligt. Nu vågar jag äntligen lita på det!!🥹
Kommer hänga kvar i tråden och följa er andra, och hålla tummarna för att det dyker upp många plus nu under mars!❤️

Alla ni som har BIM runt 13-14 som mig, när tänker ni börja testa? 🥰
Alla ni som plussat hittills, hade ni några symtom innan BIM eller var det första tecknet positivt graviditetstest? Det är alltid spännande och höra 🤗
BIM idag men ingen menskänsla i sikte. Brukar få värk i magen dagarna innan men inte märkt av något alls. Negativt graviditetstest i söndags. Vill inte få upp hoppet så intalar mig själv att mensen säkert är på g. Men lite sugen på att ta ett nytt test är man ju! Även om jag inte har några känningar av att jag skulle vara gravid. Kanske ska man ta ett test framåt dagen fastän det inte är morgonurin. Eller bara vänta ut dagen och ta ett imorgon bitti istället. Tuffa beslut 😅

3-4 dagar innan BIM men skymtar jag något där? Jag måste seriöst fråga här för när man letar plus så ser man linjer som inte finns 😂 Fått spök så många gånger så vågar liksom aldrig tro på varken test eller min egna förmåga att avgöra om man skymtar något eller inte. Hoppas bildkvalitén är okej.
Negativt graviditetstest idag på ÄL+10, BIM beräknad på torsdag/fredag. Vet att det är tidigt och försöker verkligen tänka att det inte är för sent förens mensen faktiskt kommer. Men fan vad svårt det är att hålla hoppet uppe!!