BIM Mars 2025
Alla ni som har BIM runt 13-14 som mig, när tänker ni börja testa? 🥰
Alla ni som har BIM runt 13-14 som mig, när tänker ni börja testa? 🥰
Och nu kom mensen precis enligt beräknad dag. Krävdes väl bara slöseri innan idag av ett graviditetstest innan den bestämde sig för att komma 😅
Men åh, så nedstämd!! Drömmen om barn 2025 är nu borta. Tårarna rinner. Nya tag till 2026. Vi funderar nämligen på att ta en till två månaders paus, för att vi funderat på de här med att inte ha ?decemberbarn?, fylla år mitt i julen och sådär. Men de kanske är ?dumt? tänkt av oss? Ska man fortsätta försöka? Hur tänker ni andra?
Sen börjar det närma sig ett års försök för vår del, tänkte då ta kontakt med vården för hjälp. Vart vänder man sig? Till sin närmsta barnmorskemottagning? Är inte riktigt dags än men snart.
Förstår din känsla och hur ledsen du blir ❤️. Kan så relatera! :(
nya tag!!
Jag har också haft dom funderingarna om decemberbarn men om mensen kommer nästa vecka har vi ändå bestämt oss för att köra på utan uppehåll!
Okej, nu några timmar senare är det totalt helt blankt, så tror nog jag såg i syne. Känns lite som hoppet är ute då med andra ord :(
Tog precis ett negativt test på BIM-1. Jag blir så ledsen för det känns så tröstlöst. Kommer det någonsin att gå?
Börjar närma oss 2-års strecket i hur länge vi har försökt få ett syskon till våran son. Har haft 2 MA det första året, men nu snart ett år med blanka tester. Finns det nåt hopp?
Vi är båda 34 år.
Jag förstår. Hur gjorde ni för att få en fertilitetsutredning?
Företår det! Man får ju verkligen väga in kostnad och hur relationen mår samt psyke. Inte lätt detta :(.
Jag förstår! Vilken region bor du i?
Jag kontaktade precis en privat klinik nu för att se hur väntetiderna ser ut etc, fick bra bemötande. Får se om vi går vidare med utredning där igenom.
Fick mens i helgen, så hoppar över till bim-tråden för april! Lycka till alla som fortfarande väntar på plus <3
Kämpa på! ❤️
Jag tror min mens kommer imorgon eller torsdag, har mycket mensvärk så vi lär ses i nästa tråd! Är 99% säker på att mensen kommer och jag inte är gravid :(.
Kontaktade en privat IVF-klinik idag, så får vi se hur vi hanterar detta framåt.
Jag är så nervös, BIM idag och ingen mens ännu, dock haft rätt mycket mensvärk sen i tisdags och innan dess flera dagar av molande. Min ena app säger BIM imorgon men brukar aldrig ha så lång cykel (30 dagar), så vi får se om mensen dyker upp ikväll/natt/imorgon, annars ska jag nog våga mig på ett test imorgon efter lunch. så nervöst och har blivit så nedslagen av negativa test innan :(.

jag är så enormt chockad och glad!! ❤️ men också orolig För om det vill stanna denna gång!
Kämpa på alla som försöker! jag tänker på er och vet hur otroligt jobbigt det är att få mens månad efter månad, speciellt efter att ha gått igenom missfall/ma! ❤️

Är på dag 20 efter ÄL, hur starkt kan gravtest bli? ska man bli orolig om testerna inte blir starkare än så här?